Kaczor vs. Niesioł
-
A ja stwierdziłam
Że mam już dość słuchania pana Niesiołowskiego.Wysłałam list do Kancelarii Sejmu ( a właściwie mejla) - w końcu to jest marszałek sejmu ,a nie jakiś "barwny poseł" typu palikotopodobnego .Nie widzę powodu,aby marszałek mógł chlapać ozorem na prawo i lewo - nawet uznając,że Jarosław jest prezesem opozycyjnej partii,to Lech jest prezydentem Polski.Wybranym w demokratycznych wyborach.I o "eliminacji" niech pan Niesiołowski zapomni aż do kampanii wyborczej.
-
"..stawiam, że Donald Tusk zasłoniłby J. lub L. Kaczyńskiego
własnym ciałem. "
No niech pan sam przyzna, ze tu pan grubo przesadzil. No chyba, ze potrafi pan chocby Rokicie prosto w okulary spojrzec i to powtorzyc.
-
A wracając do wątku zasłaniania
Nie wiem co zrobiłby Tie wypowiadał się. Za to wiadomo co zrobiłby pan Komorowski - kupiłby zamachowcowi broń z laserowym celownikiem :))
-
Sorry
"co zrobiłby Tusk - nie wypowiadał się " - czasami za słabo przyciskam klawiaturę
-
Łukasz Warzecha
"Gdyby więc Stefan Niesiołowski wcielił się w Eligiusza Niewiadomskiego i zapragnął dokonać zamachu na któregoś z braci, stawiam, że Donald Tusk zasłoniłby J. lub L. Kaczyńskiego własnym ciałem."
To żart oczywiście- dobry! ;)
Pozdrawiam
-
Niesioł demolka
Za tego Kaczora ma Pan u mnie grubą kreskę. Używając ksywek polityków zamiast nazwisk, tworzy Pan medialną atmosferę do żałosnego spektaklu, jakim jest Sejm obecnej kadencji. Poza tym, dobrze Pan wie o co chodzi Niesiołowskiemu, to zwykły pieniacz, który używając "boiskowej gwary" zajmuje się wyłącznie destrukcją. Marne to czasy, że tacy ludzie są marszałkami Poslkiego Sejmu.
-
Autor
Też mnie drażni określanie byłego premiera słowem Kaczor. Mógłby Pan wyjaśnić cel takiego nazewnictwa, chyba nie jest to celowe obrażanie.
-
Łukaszu
też ufam, że Stefan przegra tę sprawę, bo powinien. Jednak pominięcie - przez Ciebie i wszystkich dotąd komentujących - sposobu, w jaki J.K. "zwracał się" z mównicy do S.N. - jest lekkim naciąganiem rzeczywistości.
-
Mireks
Cieszę się,że przyczyniłam się do rozbawienia Pana. Rozumiem,że uważa Pan,że partia która wygrywa wybory może do następnych robić absolutnie wszystko - a obywatelom nic do tego - przecież jesteśmy potrzebni jedynie co cztery lata... Jeżeli nie widzi Pan różnicy między sobą a marszałkiem sejmu to ja nic na to megalomaństwo nie mogę poradzić
-
Kaczor w kropce
Jak bedzie zbyt energicznie twierdzil, ze nie mial wplywu na powstanie dziela zalozycielskiego IV RP, to bedzie mozna przypuszczac, ze nie zrobil wszystkiego, aby kompromitujaca prawda o zbrodniczej dzialalnosci LW wyszla na jaw. I bedzie trzeba glosno i bez ogrodek postawic to pytanie - dlaczego mu zalezalo na ukrywaniu prawdy?
-
@Mireks
Czy mógłby Pan to wszystko jeszcze raz napisać, ale tym razem po polsku, nie po lemingowemu?
-
Autor re powod Kaczynski - czy Gontarczyk peknie?
Jest to postepowanie cywilne a nie karne, wiec Niesiolowskiemu nie wystarczy jako przeslanka, albo dowod pomocnictwo sprawcze Kaczynskiego, ktore jako namawianie, sterowanie, kierowanie bez watpienia mialo miejsce.
Nie oszukujmy sie - Kaczynski jest ojcem chrzestnym dziela - SB A LECH WALESA autorstwa Cenckiewicz-wnuczek, Gontarczyk
Nie oszukujmy sie, jesli Stefan Niesiolowski nie ma asa w rekawie, w postaci dowodu, wykazujacego udzial Kaczynskiego, lub namawianie do nadania dzielu takiego wydzwieku, Stefan Niesiolowski przegra ten proces.
Nie oszukujmy sie, jaki Stefan Niesiolowski jest, kazdy wie i widzi, ale w tym przypadku powiedzial prawde.
Nie oszukujemy sie w tym przypadku Temida okaże sie slepa, choc niczego nie przesadzam.
Pozostaje jeszcze ocena wiarygodnosci swiadkow, ktorych wskazal powod Kaczynski i tu upatrywalbym mozliwosci dla Niesiolowskiego, ze jednak sie wysypia, albo juz wysypali w odpowiedziach na jakies pytania, a wowczas wezwanie do skladania zeznan na dodatkowa okolicznosc, pod rygorem odpowiedzialnosci karnej... a rota przysiegi, powtarzana w sadzie (zwykle sie z tego rezygnuje) robi swoje na karierze i sumieniu moze nie Cenckiewicza-wnuczka, czy Kurtyki, ale slabego ogniwa- Gontarczyka.
-
@Łukasz Warzecha
Trudno się z Pana wpisem nie zgodzić. I wbrew temu co sugeruje pan Krzysztof Leski pominięcie tamtego wątku nie jest naciągnięciem. To zupełnie inne sprawy. Gdyby tak patrzeć to trzebaby wylać masę atramentu dot. wypowiedzi Stefana Niesiołowskiego nt PiSu, Kaczyńskich i rządów z lat 2005-2007.
Chociaż w jednym jest wątpliwość - czemu takie procesy mają u nas miejsce. Ja rozumiem odpowiedź J.Kaczyńskiego na to co sie działo z Zybertowiczem i innymi takimi sprawami, ale chyba jednak to wszystko świadczy o czymś nienormalnym, co ma miejsce z polskim wymiarem sprawiedliwości?
pozdrawiam
-
Autor re powod Kaczynski - czy Gontarczyk peknie?
Jest to postepowanie cywilne a nie karne, wiec Niesiolowskiemu nie wystarczy jako przeslanka, albo dowod pomocnictwo sprawcze Kaczynskiego, ktore jako namawianie, sterowanie, kierowanie bez watpienia mialo miejsce.
Nie oszukujmy sie - Kaczynski jest ojcem chrzestnym dziela - SB A LECH WALESA autorstwa Cenckiewicz-wnuczek, Gontarczyk
Nie oszukujmy sie, jesli Stefan Niesiolowski nie ma asa w rekawie, w postaci dowodu, wykazujacego udzial Kaczynskiego, lub namawianie do nadania dzielu takiego wydzwieku, Stefan Niesiolowski przegra ten proces.
Nie oszukujmy sie, jaki Stefan Niesiolowski jest, kazdy wie i widzi, ale w tym przypadku powiedzial prawde.
Nie oszukujemy sie w tym przypadku Temida okaże sie slepa, choc niczego nie przesadzam.
Pozostaje jeszcze ocena wiarygodnosci swiadkow, ktorych wskazal powod Kaczynski i tu upatrywalbym mozliwosci dla Niesiolowskiego, ze jednak sie wysypia, albo juz wysypali w odpowiedziach na jakies pytania, a wowczas wezwanie do skladania zeznan na dodatkowa okolicznosc, pod rygorem odpowiedzialnosci karnej... a rota przysiegi, powtarzana w sadzie (zwykle sie z tego rezygnuje) robi swoje na karierze i sumieniu moze nie Cenckiewicza-wnuczka, czy Kurtyki, ale slabego ogniwa- Gontarczyka.
p.s.
za pierwszym razem wyrzucilo mi komentarz, wiec jesli sie ukaze ponownie - prosze usunac mlodszego brata blizniaka
-
Autor re powod Kaczynski - czy Gontarczyk peknie?
Jest to postepowanie cywilne a nie karne, wiec Niesiolowskiemu nie wystarczy jako przeslanka, albo dowod pomocnictwo sprawcze Kaczynskiego, ktore jako namawianie, sterowanie, kierowanie bez watpienia mialo miejsce.
Nie oszukujmy sie - Kaczynski jest ojcem chrzestnym dziela - SB A LECH WALESA autorstwa Cenckiewicz-wnuczek, Gontarczyk
Nie oszukujmy sie, jesli Stefan Niesiolowski nie ma asa w rekawie, w postaci dowodu, wykazujacego udzial Kaczynskiego, lub namawianie do nadania dzielu takiego wydzwieku, Stefan Niesiolowski przegra ten proces.
Nie oszukujmy sie, jaki Stefan Niesiolowski jest, kazdy wie i widzi, ale w tym przypadku powiedzial prawde.
Nie oszukujemy sie w tym przypadku Temida okaże sie slepa, choc niczego nie przesadzam.
Pozostaje jeszcze ocena wiarygodnosci swiadkow, ktorych wskazal powod Kaczynski i tu upatrywalbym mozliwosci dla Niesiolowskiego, ze jednak sie wysypia, albo juz wysypali w odpowiedziach na jakies pytania, a wowczas wezwanie do skladania zeznan na dodatkowa okolicznosc, pod rygorem odpowiedzialnosci karnej... a rota przysiegi, powtarzana w sadzie (zwykle sie z tego rezygnuje) robi swoje na karierze i sumieniu moze nie Cenckiewicza-wnuczka, czy Kurtyki, ale slabego ogniwa- Gontarczyka.
p.s.
za pierwszym razem wyrzucilo mi komentarz, wiec jesli sie ukaze ponownie - prosze usunac mlodszego brata blizniaka
-
Sąd jak to sąd a PO jak PZPR
Jak donoszą media właśnie pewna miłą sędzina zamknęła sprawę Pana Palikota (to ten z łbem świni- w TVN) . Pan Palikot miał podobno wręczać lubelskim żakom po 12 tys. zł. aby ci mogli zasilić jego kampanię wyborczą. Przesłuchano więc Pana Palikota a on powiedział że nie dawał kasy. I co stwierdziła sędzina - JAK TAK MÓWI TO WIE- i sprawę umorzono.
W Polsze zwanej czasami ostatnio Tuskenstanem są ludzie których się prawo nie ima. Po co ma się ich imać jak mówią że są niewinni... no i są z PO...
-
@redwine
> wyrzucilo mi komentarz, wiec jesli sie ukaze ponownie - prosze usunac mlodszego brata blizniaka Jednakowoż trojaczki się Panu trafiły. Ale ostrzegam (Łukasza), że mechanizm usuwania komentów miewa nieobliczalne skutki.
-
Panmie Łukaszu
jest to tekst, ktory w sposób możliwie najłagodniejszy rozprawia się z przypadkiem Niesiołowskim. Tego wymaga kultura publicysty. Nie będąc publicystą mogę dosadniej opisać sytuację. Niesiołowski jest wariatem z brzytwą (powiedzenie Wałęsy pasuje jak ulał), który groźny jest dla demokracji w naszym kraju, stanowiąc jednocześnie doskonały materiał dla badań psychiatrycznych.
-
Ale znowu pomijamy tu NAJWAŻNIEJSZY wątek sprawy:
na czym mianowicie polega "problem" książki Cenckiewicza i Gontarczyka?
Czy odbyła sie jakakolwiek merytoryczna dyskusja nad zawartą w niej "nieprawdą"?
Czy jakis historyk rzeczowo zrecenzował ją negatywnie?
Czy Lech Wałęsa wytoczył choć jeden z zapowiadanych licznych procesów?
...
O czym bredzi marszałek Niesiołowski?
-
tadeusz1965
Tadeusz
-
coraz nudniej...niestety...
cytat:"Jakikolwiek miałby być los braci, Niesiołowski swoimi deklaracjami stawia się – przynajmniej pod względem retoryki – poza sferą cywilizowanej demokracji. "Coraz nudniej i dziwniej Panie Redaktorze.... Sugestie powyższe chyba dowodzą jakiegoś uwiądu publicystycznego. Jakbym czytał "Gazetę Wyborczą" z początku lat 90-tych, gdzie L. Wałęsa albo inny Ciemnogrodzianin miał fizycznie dybać na przyzwoitych postępowców za każdym rogiem skrzyżowania, w każdym większym mieście, a stosowana wtedy przez L. Wałęsa retoryka (siekierka rąbiąca grubą kreskę) służyć miała pogromom i bezpośredniemu ukatrupieniu politycznych przeciwników.... A tak na marginesie czy polityka nie ma służyć eliminacji przeciwników politycznych. Jakoś część zwolenników Braci Biologicznych, tudzież publicystów z tą opcją powiązanych, traktuje jako swój wielki sukces WYELIMINOWANIE (tak to wprost nazywają) A. Leppera z głównego nurtu polskiej polityki... Więc bez przesady, pustych frazesów i niepotrzebnej tragigroteski usilnie proszę....Pozdrawiam
-
@gosc
Marszalek Niesiolowski nie jest taki glupi,na jakiego wyglada.
Dyskredytuje ksiazke Cenckiewicza dzialajac na podswiadomosc ,mowiac,ze ksiazke zainspirowal,zamowil czy cos wtym rodzaju - Kaczynski,powoduje,ze wszyscy,trzesacy sie do teraz ze strachu przed totalitaryzmem Kaczorow,z gory ja odrzuca,nie czytajac.
Ps.Przepraszam ,ze ja tak beznadziejnie pisze,ale mojemu komputeru odbilo,jak wlaczam polska pisownie,to mi sie klawiatura placze.Wiec tak mecze siebie i innych az przyjdzie ktos madry i cos z tym zrobi.
-
coraz nudniej, niestety...
cytat:
"Jakikolwiek miałby być los braci, Niesiołowski swoimi deklaracjami stawia się – przynajmniej pod względem retoryki – poza sferą cywilizowanej demokracji. "
Coraz nudniej i dziwniej Panie Redaktorze.... Sugestie powyższe chyba dowodzą jakiegoś uwiądu publicystycznego. Jakbym czytał "Gazetę Wyborczą" z początku lat 90-tych, gdzie L. Wałęsa albo inny Ciemnogrodzianin miał fizycznie dybać na przyzwoitych postępowców za każdym rogiem skrzyżowania w każdym większym mieście, a stosowana wtedy przez L. Wałęsa retoryka (siekierka rąbiąca grubą kreskę) służyć miała pogromom i bezpośredniemu ukatrupieniu politycznych przeciwników.... A tak na marginesie czy polityka nie ma służyć eliminacji przeciwników politycznych. Jakoś część zwolenników Braci Biologicznych, tudzież publicystów z tą opcją powiązanych, traktuje jako swój wielki sukces właśnie WYELIMINOWANIE (tak to wprost nazywają) A. Leppera z głównego nurtu polskiej polityki... Więc bez przesady, pustych frazesów i niepotrzebnej tragigroteski usilnie proszę....
Pozdrawiam
-
Przypomne tutaj opinie falszywego profesora
"Kłamstw o innych ludziach bezkarnie rozpowszechniać nie wolno i tylko to stwierdził Sąd [w październiku Sąd Apelacyjny nakazał Zybertowiczowi przeproszenie Michnika za słowa "Michnik wielokrotnie powtarzał: ja tyle lat siedziałem w więzieniu, to teraz mam rację"-red.]. Nie ma to nic wspólnego z ograniczaniem wolności słowa. W tym stanie rzeczy uważamy, że opublikowany w "Rzeczpospolitej" "List otwarty" nie jest obroną wolności słowa, lecz obroną prawa do kłamstwa, oszczerstwa i pomówienia.
Jak wynika z tekstu, sygnatariusze dobrze zdają sobie z tego sprawę, a nawet tym się szczycą. Odrzucamy taką cyniczną postawę. Uważamy ją za groźną dla życia publicznego i przeciw niej najgoręcej protestujemy
Władysław Bartoszewski, b. minister spraw zagranicznych, pisarz, dziennikarz" >> wiecej:http://wyborcza.pl/1,76842,5994958,Przeciw_klamstwu__List_otwarty.html
-
ERRATA
Po wysluchaniu w telewizji zarzutu Kaczynskiego, ze .... napisal ksiazke "pod dyktando J. Kaczynskiego" uwazam, ze Niesiolowski ma wiele szans w sadzie, poniewaz Kaczynski, zapewne przy pomocy mamy-polonistki albo tego Kaminskiego, czy Bielana, moze nie rozumiec zwrotu "pod dyktando", ktory ma wiele znaczen, w zaleznosci od rejestru, poziomu formalnosci.
Moga byc powolywani biegli z zakresu semantyki, znaczenia zwiazkow frazeologicznych (idiomy), rejestrow uzywanych w mowie potocznej i w pismach (kolokwializmy, zargon, jezyk oficjalny, itp.)
NIKT NIE MOWI JEZYKIEM PISANYM, A JUZ W SZCZEGOLNOSCI JAROSLAW KACZYNSKI. Gdyby "pod dyktando" bylo w pismie, bez cudzyslowu wskazujacego inny zakres znaczniowy, wowczas nalezaloby traktowac takie stwierdzenie doslownie.
Inaczej, Niesiolowski na realne szanse na wybrniecie z tarcza
- co znaczy w jezyku polskim, w nieformalnym rejestrze (mowa), zwrot "pod dyktando" ?
To jest pytanie nie do kazdego.
-
@ Krzysztof Leski
"Jednak pominięcie - przez Ciebie i wszystkich dotąd komentujących - sposobu, w jaki J.K. "zwracał się" z mównicy do S.N. - jest lekkim naciąganiem rzeczywistości."
O co chodzi bo nie kojarzę? Kaczyński znowu z czymś wyskoczył? Bo jeśli chodzi o tę starą sprawę z sypaniem przez Niesiołowskiego to jaki on ma związek z książką o Bolku? Czym innym jest nawet najgłupsza ocena faktów, które miały miejsce (przecież Niesiołowski sypał i nie zmieni tego fakt, że wypowiedź Kaczyńskiego była grubiańska i powinien się ugryźć w język ale z tego co wiem nie była kłamliwa) a zupełnie czym innym pomówienie o coś co nie miało miejsca.
Proces Kaczyński - Niesiołowski jest ciekawy tylko z jednego względu. Może być kolejnym przykładem jak sądy III RP stają na rzęsach, żeby wydawać politycznie poprawne wyroki wbrew faktom i przyzwoitości. Czekam z niecierpliwością na to co z tą sprawą zrobi sąd, spodziewam się niezłej gimnastyki, żeby nie przyznać racji temu złemu Kaczorowi i jeszcze gorszym siepaczom Kurtyki.
-
A mnie się podoba
A mnie się Miesiołowski podoba. I Palikot też. Przynajmniej mówią to co myślą.
Może czasami za ostro, ale to i tak lepiej niż u większości polityków.
Jak wygląda typowa dyskusja pokazali dziś Czarnecki, Nitras i Pani Pohanke.
Czarnecki nakręca się i łże na potęgę. Kiedy Nitras w końcu dorywa się do głosu
duka tylko "Kolega poseł mija się z prawdą" . Pani Pohanke zmienia temat.
Następny temat: Czanecki nakręca ..... . Nitras znowu " Kolega poseL mija się
z prawdą" . W tym momencie Pani Pohanke znów zmienia temat.
A powinno być " Człowieku, łżesz jak pies i pokaże ci w którym miejscu."
Pani Pohanke nie odwaqżyłaby się zmienić tematu i dowiedzielibyśmy się,
kto miał rację.
To dotyczy chyba wszystkich prowadzących programy publicystyczne.
A wszystkim politykom przydałoby się trochę z Niesiołowskiego i Palikota.
Od nadmiaru poprawności politycznej można dostać niestrawności.
-
Będzie to co ma być
Obawiam się, że niezawisły sąd - bo innych u nas nie ma - "demokratycznego państwa prawnego, urzeczywistniającego zasady sprawiedliwości społecznej" (znaszli ten kraj?) bezbłędnie wyczuje subtelną różnicę pomiędzy Michnikiem a Kaczyńskim, i między Zybertowiczem a Niesiołowskim. Wyrok zapadnie taki, jaki musi zapaść.
Podpowie to sądowi instynkt samozachowawczy i świadomość "mądrości etapu" (jak ten fenomen określa St. Michalkiewicz); jeśli zaś instynktu zbraknie, bądź okaże się nie dość silny, to sąd dostanie rozkaz. W pokojach sędziowskich narad nie ma już co prawda, jak za PRL'u, telefonów, ale od czego telefon komórkowy, który każdy sędzia trzyma pod fałdami togi?
-
Niesiolowski nie jest godnym
byc poslem na Sejm RP.
Niestety, to zwykly awanturnik, chory na nienawisc czlowiek, ktory obecnie nie wnosi nic pozytywnego do polskiej polityki, do polskiego zycia publicznego.
Owszem, mial zaslugi w walce z komuna, ale co z tego? Dzisiaj jest sila destruktywna, osoba wieczbnie atakujaca wszystko co ma do czynienia z Pis i bracmi Kaczynskimi, uprawia wlasna prywatna i bezsensowna wojne, przeszkadza porozumieniu.
Powinien usunac sie z zycia publicznego, bo nic pozytywnego do niego nie wnosi.
-
Niewiadomskiego ja bym wyslal na Niesiola...
Powinien usunac sie z zycia publicznego, bo nic pozytywnego do niego nie wnos
-
@3 Zdania 3 Slowa
/Do panskiej wypowiedzi z 01:18/
Prawie w pelni sie zgadzam, poza "usunieciem Niesiolowskiego z zycia publicznego."
Nie mozna usunac cyngla z pistoletu. POwska bron stanie sie zlomem.
-
@Autor
Napisał Pan : " No, chyba że się wierzy, iż Jarosław i Lech Kaczyński za swój cel stawiają sobie wprowadzenie jakichś neofaszystowskich rządów dyktatorskich. Jeśli ktoś w to wierzy, powinien chyba udać się do odpowiedniego medyka." Czy chce Pan wysłać do psychiatry aktualną większość sejmową , która powołała w tej sprawie dwie komisje sejmowe ?
-
>mw1945
Sądziłem, że śledzę dość dokładnie życie polityczne, ale jakoś umknęło mi, że powołano aż dwie komisje śledcze w sprawie zamiaru wprowadzenia przez JK neofaszystowskiej dyktatury. Czy może Pan podać nr druku sejmowego i datę uchwalenia ustaw o tych komisjach?
-
@A
Są to według mnie komisje : "w/s śmierci B.Blidy" oraz "w sprawie naciskow" .
-
@Autor
Są to według mnie komisje : "w/s śmierci B.Blidy" oraz "w sprawie naciskow" .
-
@Autor
Są to według mnie komisje : "w/s śmierci B.Blidy" oraz "w sprawie naciskow" .
-
>mw1945
Może znowu czegoś nie wiem, ale gdzie w uzasadnieniu wnioskodawców ustaw, powołujących te komisje, a także w samych ustawach, jest mowa o groźbie neofaszystowskiej dyktatury? A może w toku prac tychże komisji pojawiły się jakieś dowody na ten temat? Bo jeśli nie, to, proszę wybaczyć, QED, czyli proszę odwiedzić medyka.
-
Kibicuję Jarosławowi Kaczyńskiemu
j/w ;)
-
Kibicuję Jarosławowi Kaczyńskiemu
Jak mój sąsiad powyżej.
-
Panie Łukaszu
Ja już się tylko zastanawiam kto pierwszy da chamowi w mordę. Zachowanie tego buca przechodzi już ludzkie pojęcie. Porszę sobie posłuchać dzisiejszego wywiadu w Trójce. Potok wyzwisk, a niniuś z Trójki przeprowadzający wywiad łykał wszystko "bez komentarza" i udawał że deszcz pada. Mam apel do dziennikarzy, przestańcie się z Niesiołowskim pieścić.
pozdrawiam
-
popieram hokejusa
Myślę podobnie.A komentować nie wypada.Jestem zawstydzony "występami" profesorskimi(???!!!)
-
A fe
Gdy czytam Kaczor............ dostaje drgawek.
Nawet uznane racje zabija glupota i chamstwo.
Przypominam sobie jak ktos tam kiedys nazwal przez przypadek redaktora Lukasza Warzeche Warzacha czy cos takiego.
Jaki on byl obrazony, jak wymyslal itd.
A teraz co, jak nazywa prezydenta i marszalka?
A w stosunku do nich redaktorek to tylko zwykly gnojek i to w obszarpanych spodenkach.
Wiecej szacunku bucu.
Ale tresc popieram.
-
Grunt to odpowiednia tresura
Miałem kiedyś psa - postury niezbyt okazałej, w wieku podeszłym ale za to bardzo bojowy. Swoją zaciętością, intensywnością w ujadaniu wyróżniał się spośród innych (spędził trochę czasu w schronisku). Wystarczyło raz wskazać cel ataku a ten nigdy nie zapominał jak ma się zachować gdy tylko usłyszy lub zobaczy 'wroga'. Mogłem spokojnie zająć się czymś innym w przekonaniu, że wykona on swoje zadanie.
Pewnego dnia jednak 'wróg' przestał być wrogiem. Pies niestety nie potrafił zaakceptować tego, że nie ma potrzeby dalszego ujadania, gryzienia po kostkach, szczerzenia zębów - bo nie było potrzeby, powodu. Nieuniknionym stało się pozbycie się psa ponieważ kompletnie nic nie pomagało w anulowaniu upatrzonego 'wroga'.
Czy to jest sposób na otępiałych szczekaczy wytresowanych do bezwarunkowego ataku na wskazanego 'wroga'? Nie jestem pewien ponieważ mój pies nie umiał odbierać SMS-ów z instrukcją jak ma się zachować - nie był sterowany na odległość. A przy tych nauczonych SMS-owania pozbycię sie może być o wiele trudniejsze.
-
Kaczyński powinien powiedzieć otwartym tekstem
że jest to sprawdzian dla sądu, czy stara się traktować Polaków równo, czy też to czego nie wolno jednym (Zybertowicz), wolno aż za bardzo innym (Niesiołowski)
-
@Autor
Szanowny Panie Redaktorze , na pewno w sądzie bym z Panem przegrał , bo Pan zaczyna tekstem publicystycznym , ale jak się Panu dyskutant nie podoba , to wraca Pan do argumentów ściśle prawnych i pisze „proszę mi pokazać druk sejmowy w którym jest napisane , że…..” . Oczywiście w drukach sejmowych dotyczacych rzeczonych komisji , nie ma tych sformułowań o braciach Kaczyńskich , które wymieniłem . Była to moja „licenzia poetica” , której w dyskusji na blogu chyba mi wolno było użyć ? Jeśli chodzi zaś o te dwie słynne komisje , to chyba nikt w Polsce nie wierzy ,że faktyczne cele ich funkcjonowania , są takie , jakie są formalnie zapisane w drukach sejmowych . Te komisje powstały po prostu po to, aby „dowalić” PiS-owi . Gdyby większość sejmowa miała naprawdę na sercu dobro Rzeczpospolitej , to zamiast „komisji w sprawie smierci B.Blidy” powołałaby „komisję w sprawie mafii węglowej” , a zamiast „komisji do spraw nacisków” działałaby „komisja do spraw poprawy funkcjonowania wymiaru sprawiedliwości” . To tyle o komisjach .
Wracając zaś do zasadniczego tematu jakim jest proces : J.Kaczyński kontra S.Niesiołowski , to uważam ,że spory polityczne nie nadają się na procesy sadowe . W tym konkretnym zaś przypadku , obserwując dotychczasowe działanie naszych sądów, mam obawy ,że sąd przyzna rację S.Niesiołowskiemu . Z prostej przyczyny : Kaczyński to Michnik , a Niesiołowski to nie Zybertowicz . Po więc Kaczyński pozwał Niesiołowskiego, przecież chyba sobie zdaje sprawę z tego jaki będzie wyrok . Są dwie możliwe odpowiedzi : albo Kaczyński jest notorycznym pieniaczem , albo traktuje ten proces jako sprawdzian dla sądu , o czym wyżej napisał „mastep” . Osobiście przychylam się do tej drugiej odpowiedzi .
P.S . Z dużą przykrością przeczytałem , to co Pan mi poradził na swoim blogu dzisiaj o godz.11.03 .
-
@Autor
Przepraszam , ale miało być :
Kaczyński to nie Michnik , a Niesiołowski to nie Zybertowicz .
Piszę w lubczasopismach
-
23.05.2012 01:22
-
14.05.2012 13:57
-
13.05.2012 23:08
-
13.05.2012 23:08
Ostatnie notki
-
Mój apel do posła Niesiołowskiego
Panie pośle Niesiołowski Ogromnie mnie Pan zawiódł i rozczarował. Pańska postawa jest dla mnie...
13.05.2012 21:11 165 -
Pomyśl samodzielnie, pomyśl spokojnie
Zaraz po 10 kwietnia 2010 roku dotarły do mnie trzy rzeczy. Pierwsza – że katastrofa będzie dzielić historię...
10.04.2012 11:49 359 -
Policjo, na mnie już nie licz
Dwie historie z ostatnich dni. Historia pierwsza. Celebrytka i serialowa aktoreczka wraz z dziennikarzem TVN Turbo...
21.03.2012 17:07 253
Moje ostatnie komentarze
-
Hm, gloryfikowałem Stefana kiedykolwiek? Może Pani przypomnieć, gdzie i jak?H
13.05.2012 23:49
-
Tu się z Panem kompletnie nie zgodzę. Ludzkie losy chodzą różnymi drogami. Można na dobrą...
13.05.2012 23:44
-
To Pan jest nie na bieżąco. Nie wpadła Panu w ręce najnowsza książka Wierzbickiego "Ta...
13.05.2012 22:11
-
http://www.youtube.com/watch?v=xpYjVEyhyjA&feature=youtube_gdata_player Tu ma Pan oryginał....
10.04.2012 19:29
-
Wziął Pan wypowiedź Kopaczowej ze stenogramu. Stenogram został zmieniony w stosunku do...
10.04.2012 19:24
Najpopularniejsze notki
-
Pomyśl samodzielnie, pomyśl spokojnie
komentarze: 359
-
Policjo, na mnie już nie licz
komentarze: 253
-
Mój apel do posła Niesiołowskiego
komentarze: 165
-
Cztery wątki katastrofy
komentarze: 138
-
Kto ma problem z rozumieniem demokracji?
komentarze: 46
Aktywne dyskusje
-
Mój apel do posła Niesiołowskiego
komentarze: 165ostatnio: MARKOWA
-
Pomyśl samodzielnie, pomyśl spokojnie
komentarze: 359ostatnio: BAZYL
-
Jak zachwyca, skoro nie zachwyca?
komentarze: 290ostatnio: ZDZISLAWA
-
Policjo, na mnie już nie licz
komentarze: 253ostatnio: WIKAT
-
Kto ma problem z rozumieniem demokracji?
komentarze: 46ostatnio: LUCF
Moje tagi
Ulubione blogi i lubczasopisma
- Antoni Dudek 109 652
- Fakt - Opinie 189 58
- Free Your Mind 1435 61474
- Grim Sfirkow 453 6680
- Jacek Korabita Kowalski 356 642
- kataryna 334 4816
- Kot z Cheshire 190 1893
- Marek Magierowski 15 0
- Miroslaw Barszcz 0 35
- Tomasz P. Terlikowski 458 1468


