Manipulacja czy podkręcenie?
-
dlaczego tego pytania nikt nie zadaje Tuskowi? przeciez ma te sama wiedze
ta sprawa to akademicki przyklad dla studentow dziennikarstwa jak mozna manipulowac wypowiedziamim najbardziej ubawil mnie posel Kalisz twierdzac, ze za to grozi trybunal stanu...czy Tuskowi zatem nie grozi? to jakas schizofrenia, przyciez Tusk powolujac Sikorskiego mial wiedze od Kaczynskiego o co chodzi..kto zatem moze wykorzystac "haka" na Sikorskiego? moim zdaniem Tusk i zrobi to przy najblizszej okazji, zreszta "haki" Sikorski zbiera sam na siebie podczas swojego ministrowania ot ostatnio sprawa Polakow na Bialorusi
-
czekam az redaktorzy z Newsweeka zapytaja o sprawe Sikorskiego Tuska
zapytaja? czy nie? wtedy bedziemy mieli jasnosc o co chodzi
-
ŁW
ta sprawa od początku była dęta. Dziwię się, że nawet część prawicowych blogerów dała się nabrać na to klasyczne wpuszczenie dezy,
pozdr
-
autor
"Podkręcenie" to dobre słowo :)
-
@ autorze
bardzo dobrze,że tak szybko nastąpiła reakcja na to czego nie powiedział Kaczyński.
-
@Łukasz Warzecha
No wreszcie! Wreszcie dziennikarz, który zauważył tę oczywistą oczywistość ;)
Gdyby Śmiłowicz ze Stankiewiczem poprosili w wywiadzie Kaczyńskiego o komentarz do insynuacji Palikota na temat jego (Kaczyńskiego) orientacji seksualnej, to pewnie, niezależnie od odpowiedzi, promowaliby Newsweeka tytułem: Kaczyński opowiada o swoim homoseksualizmie.
-
@autor
Haki, to najtrafniejsze ogólnie zrozumiałe dla wszystkich określenie tego co trzyma Jarosław. Ja rozumiem, że w czasach poprawności politycznej może być trochę za dosadne, ale nazywajmy rzeczy po imieniu.
-
"Była manipulacja czy nie – sam nie potrafię jednoznacznie ocenić,..."
Pewnie manipulacji nie bylo, ale... za N >> Gdy to mowil, to dym mu z D lecial - Smilowicz zaswiadczy.
-
"Niedobra maniera szefa PiS"
Bronisław Wildstein komentuje sprawę :
http://www.rp.pl/artykul/434283.html
Pa;)
-
Panie Łukaszu@
Jest Jeszcze ciekawe słówko ,jak to „przekonywał(autorów ) Jarosław Kaczyński....Chociaz nie bardzo wiadomo,o czym miał przekonywać!
Dlatego pozwoliłam sobie rano napisać tekścik, porównujac słowa z wywiadu Kaczyńskiego, udzielonego Wprost przed trzema laty.
Jota w jotę to samo :-)
Wniosek : już trzy lata temu Kaczynski rozpoczął wojnę hakową...Zapraszam na swój blog(ostatni wpis) .Zadałam pytanie wprost ,Piotrowi Śmiłowiczowi....
Pozdrawiam serdecznie
-
W Dzienniku
to już od rana Prezydent ma haki :))
-
Jaro
Kropiwnicki przegrał referendum, ale wygrał.
Lepper skazany, ale to Tusk powinien się wstydzić.
Teraz te haki...
Czy ktoś jeszcze traktuje Jara poważnie?
-
> wawa
"czekam az redaktorzy z Newsweeka zapytaja o sprawe Sikorskiego Tuska"
Zapytają mniej więcej w ten sposób:
"Panie premierze, Pan zna od lat braci. Czy może Pan czytelnikom Newsweeka wytłumaczyć, skąd bierze się ich neurotyczna skłonność do rzucania bezpodstawnych oskarżeń na rywali politycznych, choćby na Pańskiego kolegę z rządu, p. ministra Sikorskiego? Czy otaczanie się szaleńcami politycznymi w rodzaju M. Kamińskiego i A. Macierewicza nie jest przypadkiem konsekwencją tej neurozy?"
-
Autor
Jarosław Kaczyński nie ustrzegł się jednak pewnej niezborności w swej wypowiedzi, na początku bowiem mówi o tym, że "Tusk będzie się miał z pyszna" (w domyśle coś kompromitującego wyjdzie na jaw), z drugiej strony natomiast zapewnia, że są to informacje tajne i że będzie przestrzegane prawo ( w domyśle: nic nie zotanie ujawnione). Tak czy owak brzmi to jak insynuacja i straszenie. No i to sformułowanie: "byłoby bardzo zabawne". W takich sprawach nic nie jest zabawne. Tak mówić, myśleć i postępować nie wolno. Sytuacja, w której kandydatem na prezydenta byłby ktoś skompromitowany, może być żenująca, tragiczna, nie do przyjęcia, ale nie może być zabawna. Polska to nie zabawa. Jak tak wytrawny polityk, jakim jest Jarosław Kaczyński, mógł sobie na takie sformułowanie pozwolić?
pozdr.
pozdr.
-
> p. Warzecha
"Powiedziałbym: prezes Kaczyński sam jest sobie winien. Nie powinien tego mówić, było to zbędne, niepotrzebne i głupie. Dziś spojrzałem do papierowego „Newsweeka” i nie mogę już tak jednoznacznie tego ująć."
Wygląda na to, że nie ma już żadnej neutralnej informacji związanej z osobą Kaczyńskiego. Jest tylko czajenie się, a następnie spuszczanie psów z łańcucha.
Nie wiem, jak Pan to robi, że nie daje się zwariować. Ciekawy jestem, czy odczuwa już Pan pewien chłód ze strony kolegów po fachu.
-
nie potrzebne to wszystko albo polityczny demiurg
Nie jest to pierwszy wywiad, w którym dziennikarze chcą wkręcić rozmówce w powiedzenie czegoś kontrowersyjnego. Tym razem się udało, ponieważ Kaczyński lubi mówić o posiadanej przez siebie wiedzy tajemnej. Można byłoby podejrzewać, że były premier dał się wpuścić w maliny, a dziennikarze to wykorzystali, gdyby nie dzisiejsze wypowiedzi na konferencji prasowej. Gdyby faktycznie nie chciał, żeby haki na Radka Sikorskiego stały się częścią debaty publicznej, dziś nie komentowałby sprawy i nie wypowiadał się o ministrze.
Ciekawie wydaje się to, ze JK właśnie Radka Sikorskiego wywołał do tablicy. Naprawdę wie coś, co w jego mniemaniu (nie koniecznie w mniemaniu wyborców) jest kompromitujące? To sprawa czysto ambicjonalna (zdrajce wychowany na własnej piesi)? Potencjalnie silniejszy kandydat? A może powód jest inny. Nie znamy jeszcze sposobu obierania kandydata na kandydata. Jeśli będą to prawybory i Radek je przegra, nic wielkiego się nie stanie i poprze Komorowskiego. Ale jeśli będzie to suwerenna decyzja Tuska i Radek (obciążany przez Kaczyńskiego o nie wiadomo co może w opinii Tuska być trudniej obieralny) zostanie odepchnięty, może poczuć się urażony. Wiemy już, że potrafi odejść, wiec może wyjść z PO i razem z np. Gowinem zaczęć dożynać nie tą watahę. I wówczas gra zaczyna się od nowa...
-
Sikorski wie, o co chodzi, ale sam nie powie...
Radek nie boi się informacji, o których mówił Kaczyński, ale jakoś sam nie chce o nich nic powiedzieć... Skoro to nic strasznego, to śmiało!
http://www.dziennik.pl/polityka/article550286/Sikorski_o_hakach_Znam_nie_boje_sie.html
Dlaczego sam nie chce ich ujawnić?
-
W całym tumulcie
oczywiście zniknie działalność Sikorskiego ,przecież to nie jest w ogóle ważne
-
@Łukasz Warzecha
"Po pierwsze, poprzez użycie kluczowego w medialnej wrzawie słowa „haki”. "
I przecież o to chodziło. Wświat poszły "haki" i będą sobie żyć swoim manipulatorskim życiem. Na nic jakieś wyjaśnienia, w głowach zakodowało się: "haki" i "Kaczyński" i to wystarczy.
-
@Łukasz Warzecha
O tym, że to ordynarna manipulacja czerwonego newsweeka (świadomie nie użyłem wielkiej litery) pisałem już w sobotę. Do "ciemnego ludu", czyli do betonowego elektoratu PO, i tak ta prosta prawda nie dotrze. Nie mam złudzeń.
Cenię Pana, uważam Pana za jednego z najlepszych obecnie polskich komentatorów. Nie rozumiem jednak czemu tak łagodnie obchodzi się Pan z newsweekowymi cynglami. Czy to nie jest aby źle pojęta solidarność zawodowa? Jeśli poczuwa się Pan do takiej solidarności z w/w indywiduami, to informuję, że moim zdaniem ci dwaj niczego wspólnego z dziennikarstwem nie mają.
-
Kaczyski
Wpadł jak śliwka w ...
On chyba najbardziej w Polsce musi uważać na każde słowo, które wypowiada... publicznie i nie tylko ;)
-
Oczywista manipulacja.
Dziennikarze celowo naprowadzili na ten temat a reszta w mediach rzuciła się jak sępy.Szkoda,że Jarosław Kaczyński zgodził się na wywiad w tym salonowym tygodniku,mam nadzieję,że ostatni raz.
-
Zobaczymy czy Radsik wymieknie .
Czy tez bedziemy mieli nastepnego "nie chcem ale muszem"
-
warzecha
a coż to za porażająca wiedza prezesa kaczyńskiego skoro już po dymisji sikorskiego prezydent rozważał jego ambasadorowanie w usa, a prezes kaczyński pod koniec 2008 stwierdził, że gdyby sikorski został sekretarzem generalnym NATO "byłoby to dobre dla polski"?
prezes powinien sobie wydać zakaz zabierania głosu w mediach.
-
3 godziny temu
JK zabrał głos w sprawie wywiadu w Newsweek.
Jasno i bez żadnego kluczenia.
Pan Sikorski natomiast, zabrał głos m.in.
w Kropce p. Olejnik gdzie wyraził żal, że "haki"
na niego były zbierane podczas prezydentury p.Wałęsy?
Szefem WSI w tym czasie był p.Komorowski.
Trzeba uważać żeby się w tym nie pogubić...
PS Czy to pp Kaczyńscy zbierają haki, czy np powołane
do tego służby robią to z urzędu, bo taki mają
podstawowy obowiązek? Zbierają i jak zbiorą, to
dają to do ręki zwierzchnikowi.
Zupełnie jak szef CBA - premierowi..
PS Autorowi notki dzięki za zrównoważony głos
w "temacie haki Newsweeka".
-
@Ł.W.
Fakt - z ust J.K nie padło słowo hak, ale media jak zwykle kreują " złego kaczora".
Pozdr.
-
@panie Łukaszu
To jest tak samo jak z prostym przykładem:
1. Dla rządów PO nie ma alternatywy!
2.Dla rządów PO nie ma alternatywy!
3.Dla rządów PO nie ma alternatywy!
4.Dla rządów PO nie ma alternatywy!
5.Dla rządów PO nie ma alternatywy!
6.Dla rządów PO nie ma alternatywy!
7.Dla rządów PO nie ma alternatywy!
...
10288. Dla rządów PO nie ma alternatywy!
...
I niech Pan spróbuje przekonać, elektorat "Zaklinaczy głów", że jednak alternatywa istnieje i są to samodzielne teraz rządy partii konserwatywnej, czyli PiS.
1. Jarosław zbiera "haki".
2. Jarosław zbiera "haki".
3. Jarosław zbiera "haki".
...
1543. Jarosław zbiera "haki".
...
I niech pan spróbuje to odkręcić.
Ja tutaj wkleję tezy z komentarza Urszuli Domyślnej u Aleksandra Ściosa, myślę że mi wybaczy. Jest to tak trafne ze nic dodać nic ująć!
TO JEST WOJNA
Rozpoczynając tytułem znakomitego tekstu Andrzeja Kisiela z Blogmedia 24: http://blogmedia24.pl/node/24421 chciałabym przedstawić parę uwag do zapoczątkowanego wczoraj na tym blogu, a dziś kontynuowanego na blogu FYM-a http://freeyourmind.salon24.pl/ tematu wyborów prezydenckich.
1.Wbrew opinii Kisiela, przychylając się natomiast do zdania FYM-a, Ściosa i wielu innych znakomitych blogerów i komentatorów - uważam, że jedynym - i w dodatku bardzo dobrym kandydatem PIS do urzędu prezydenta jest prof. dr Lech Kaczyński.
2. A ponieważ "to jest wojna" o być albo nie być suwerennego Państwa Polskiego, wszelkim dyskusjom, dywagacjom i podobnemu mąceniu w głowach elektoratu należy zdecydowanie zapobiegać. Powinna w tym względzie obowiązywać ścisła dyscyplina partyjna.
3. Przypominam członkom PIS, także i Panom: Senatorowie Romaszewski i Andrzejewski, że partia to nie stowarzyszenie wolnomyślicieli, więc podjętych demokratycznie uchwał kontestować nie wolno. Alternatywą jest opuszczenie partii. Kto tego nie rozumie, albo uważa, że jest "za wielki" na podporządkowywanie się partii, powinien czym prędzej opuścić politykę. Mieliśmy w PIS już nadto odstępców, z których każdy, czy to pp.Dorn, Jurek, Ujazdowski, Polaczek etc. zasilił obecnie szeregi "antykaczystowskiego" planktonu, zapominając o tym, że bez pp.Kaczyńskich byłby nikim w polityce, tak jak jest nim po rozstaniu się z PIS.
4. Wysuwanie w tej chwili dodatkowych kandydatur, niekiedy tak egzotycznych, jak ta M. Płażyńskiego, jednego z trzech tenorów - założycieli PO, jest szkodliwe, a kandydat z góry skazany na porażkę w wyborach. Mam nadzieję, że zrozumieją to pp. Wyszkowski, Morawiecki i inni, którym podobne pomysły przychodzą do głowy.
5. Przestrzegam przed nadmiernym zachwyceniem się sztuczkami prestidigitatorskimi, zwanymi PR. Przypomnę, że Lech Kaczyński wygrał poprzednie wybory, będąc po prostu sobą: mądrym, odważnym, uczciwym, ciepłym i wzbudzającym zaufanie człowiekiem, nie ukrywającym żarliwego patriotyzmu, katolicyzmu i propaństwowości.
6. Proponowałabym wyłączyć spoza zainteresowań tzw. odbiór medialny. Od wielu lat wiadomo, że większość mediów w Polsce to ekspozytura ich właścicieli, współpracowników PRL-owskich służb specjalnych, nieprzychylnych braciom Kaczyńskim, którzy jako jedyni, od dwudziestu lat stanowią realne zagrożenie dla wszechwładzy służb.
7.Dlatego, czegokolwiek by pp. Kaczyńscy (bądź ich zwolennicy) nie zrobili, zawsze będzie to przyjęte na zasadzie wyćwiczonego odruchu warunkowego (psy Pawłowa): zatupane, zakrzyczane, wygwizdane. Takie bowiem - i tylko takie, są reakcje sekt. Nie ma więc sensu myślenie, że jakikolwiek inny kandydat zdołałby uciszyć to stado walczące o swoje, i swoich mocodawców: żyć albo nie żyć.
8. Nadchodzące wybory wygra Pan Prezydent Lech Kaczyński.
-
Manipulatorzy maja głos
Jeden wywiad i dwie wersje tekstu. Tak może się przydarzyć tylko naszym "wybitnym" dziennikarzom. Państwo żurnaliści, to jest przecież zwykła manipulacja. Hak z Wami.
-
Podkręcenie
albo próba mikrofonu.
-
@RadioBotswana
raz, raz, tu mówi Radio Moskwa :)
-
@L.Warzecha
Pan sie nie gniewa, ale ubolewanie nad stanem naszych mediow wyrazane przez pracownika "Faktu" jest smieszne. Nawet bardzo smieszne.
-
@ Łukasz Warzecha
Faktycznie, ciekawy wyimek na tytuł ;-)
Ale w końcu nie do takich numerów, i to na co dzień, przyzwyczaiło nas dzienniqrestwo ITI RP.
Swoją drogą, ciekawe że Drogi Bronisław II. tak cicho siedi, w końcu przecież jest kandydatem. Czy nadal chodzi uśmiechnięty od ucha do ucha, jak zaczął od wczesnej jesieni 2009?
-
Łukasz Warzecha
Znów zgadzam się w pełni :)
-
Komentatorzy sponsorowani
Słusznie Pan prawisz.
..
Byłoby najprościej gdyby propagandziści podpisywali:
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
I wszystko byłoby jasne.
..
Nachalność i prostactwo niczym w gierkowskim Dzienniku TV.
Czy Śmiałowicz i inni tego nie widzą? Czy im ktoś za to płaci?
DNO
-
@wawa
A po co by go mieli pytać?
-
@autor
Ja bym na miejscu Kaczyńskiego pozwał Newsweeka. To raz. Dwa, nie ma sensu dyskutować o pseudogazecie, dziwi mnie tylko że zgodził się na wywiad z nimi.
-
@Maksimus
8. Nadchodzące wybory wygra Pan Prezydent Lech Kaczyński
***
Jak mówi stare przysłowie, dobry żart tynfa wart!
-
Polecam wszystkim
ulubioną Rzepę w Salonie
http://www.rp.pl/artykul/2,434318_Giertych__byly_teczki_na_politykow_Platformy.html
Pozdrawiam i miłej lektury życzę:)
-
@ŁW
Rozlozyl Pan wywiad w Newsweeku na czynniki pierwsze ale czy naprawde duzo z tego wynika? Czy uzyto wyrazu "hak" i czy pan prezes zostal podchwytliwie sprowokowany.
Nie pierwszy to raz kiedy dziennikarze zadaja "orowokujace" pytania. I nie w tym problem. Istota sprawy jest wrzawa medialna i rowniez w salonie ktora pokazuje dobitnie to co wszyscy juz wiedza. JK zasluzyl sobie w przeszlosci na opinie hakowego. W tej chwili zbiera tego owoce. I moze tym razem nie uzyl domniemanego slowa ale przeciez nie zmienia sie przez to sens jego wypowiedzi?
-
@marek73
Witam Marek!
Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni.
Jak patrzę na fizjognomie kontrkandydatów to jestem dziwnie spokojny, że ten żart się powiedzie!!!
-
W normalnym kraju opozycji wolno więcej
u nas jest inaczej
-
To była manipulacja
Śmiłowicz i Stankiewicz od dawna stoją pod latarnią. Czy wydaje im sie ze nikt tego nie widzi?
-
Sikorski dostał propozycję zostania Ambasadorem w Waszyngtonie
Panom Jarosławowi i Lechowi nie przeszkadzała "konkretna wiedza czy też konkretne wydarzenie które dyskredytuje ... "
Więc wtedy ta wiedza nie dyskredytowała, a teraz już tak ?
- wiedza o czymś dyskredytującym a nie jawnym to nazywa się hak proszę poety.
Wszelkie dywagacje "semantyczne" nic nie pomogą.
Jeżeli więc jest "wiedza", to papiery na stół, a jak nie to znaczy, że mamy do czynienia z podłością i pomówieniami.
-
@Kaktus
To nie dwie wersje teksu, to po prostu redakcja nazwała rzecz po imieniu. HAK!!! Może pan wymyśli jakieś bardziej adekwatne określenie.
-
@Free Your Mind
"Zajac, ty mienia słysysz!?"
-
@ łukasz Warzecha
1. Jarosław Kaczyński ma za długi jęzor
2. Co ostatecznie wyjdzie wszystkim na dobre
-
basket
panski wpis bardzo ladnie sie "rymuje" z wuwiadem Dukaczewskiego jaki ostatnio udzielil, jesli wyjda "haki" to tylko z tego srodowisa, najwyrazniej sie szykuja....
-
@basik2
"Giertych: były teczki na polityków Platformy"
To może Giertych podałby dla uwiarygodnienia choć kolor okładek, skoro samych teczek nie posiada?
Widać, że chęć zemsty za "skasowanie" LPR-u u Giertycha przybrało formę paranoi. Wystawienie na kandydata na premiera Kaczmarka, wystarczy jako tego potwierdzenie.
-
@Maksimus
To jeszcze uściślijmy,
wygra w znaczeniu: ponownie zostanie prezydentem,
czy wygra w znaczeniu: zdobędzie więcej głosów niż ostatnio zdobył?
Pytam, bo wiem że po jesiennej klęsce Brat jego i tak ogłosi sukces:)))
-
Łukasz Warzecha
Widzi Pan w przypadku Kaczyńskiego od kilku lat obowiązują inne standardy dziennikarskie,jak w przypadku dajmy na to premiera Tuska.
Każde słowo Kaczyńskiego ważone jest i każde zdanie rozkładane na czynniki pierwsze w nadziei na znalezienie jakiegoś ,,samorodka,,wokół którego można zrobić aferkę.
Wczoraj na podstawie relacji w tvn 24 można było odnieść wrażenie,że prezes PIS o hakach mówił i nawet Cymański dał się złapać powściągliwie krytykując Jarkacza.
Dopiero dzisiaj rano w tej samej stacji pani socjolog(nazwiska nie pomnę)ale o głosie jak z filmu ,,Duch,, Spielberga,a którą nie można posądzić o sympatię do PIS zdobyła sie na obiektywizm i powiedziała,że Kaczyński tych słów literalnie nie wypowiedział.
Redakcja wyraźnie była zaskoczona(chyba,że gazety docierają do tvn po dziewiątej rano)bo pytanie redaktorki było właśnie o haki.
-
@35stan
35stan
"Giertych:były teczki na polityków Platformy"
To "tylko" tytuł w ukochanym medium, proszę o przeczytanie "środka"
Przesłałam link z Rz a nie z GW
Być może to zemsta...ale powtarzam wywiad ten "spreparowała" Rzeczpospolita
Pozdrawiam
-
Dziennikarze są po prostu na głodzie, ciągłe trzymanie parasola nad PO
spowodowało nudę w mediach a i kasa siadła więc gdy tylko poczuli dawny, histeryczny zew "bij Kaczora" dali nareszcie upust skrywanym żądzom i popłynęli znanym nurtem a że płyną sobie z prądem w szambie to nic, przecież sami to szambo napełnili i napełniają nadal.
-
autorytetopożeracz
To są właśnie standardy mediów, których linia programowa nie ma nic wspólnego z polską racją stanu.
Jedni (obecnie rządzący) kłamią, kradną, rozsprzedają i grabią Polskę , są chłopcami na posyłki rozmaitych sobiesiakopodobnych, wykonawcami rozkazów przyjaciół Moskali i wszystko uchodzi im płazem, mało, poprzez odpowiednie "narracje" ich czyny zostają przedstawione jako jedynie słuszne.
Tym drugim, pewnie dlatego, że patrioci i państwowcy wyszukuje się haków i potknięć, a gdy ich brak, stwarza się takowe i funkcjonują w obiegu publicznym jako tzw. fakty medialne.
Obrzydliwość i nędza ludzi mieniących się Polakami, a wysługujących się naszym nieprzyjaciołom.
Pozdrawiam serdecznie
Urszula
-
A ja zaryzykowałbym tezę, że Tusk zagra va banque,
wiedząc, że elektorat tak już jest ustawiony/ogłupiony medialnie, że nic co ziemskie, w tym żadne haki czy afery nie zaszkodzą ani PO, ani jej kandydatom na prezydenta.
Mało tego. Uważam, że tego typu wstydliwe sprawy mogą tylko pomóc PO. Więc kto wie, czy to właśnie Sikorski nie będzie kandydatem.
Wydaje mi się też, że tylko ze względu na kuriozalność pomysłu, Tusk powstrzymuje się przed desygnowaniem pani Sawickiej, czy też konia, na prezydenckiego kandydata, tłumiąc chęć pokazania, że każdy pomysł PO zostanie zaakceptowany z zachwytem.
Uważam, że Tusk jest całkowicie przekonany, że nawet wystawienie Sawickiej nie stworzyłoby szansy Lechowi Kaczyńskiemu na wygranie. I z pewnością ma rację.
-
@bryt.bryt
Fakt w niczym nie odbiega od wiodących tytułów prasowych takich jak Polityka i GW, a zdarza się w nim napotkać ciekawsze artykuły pisane przez najlepszych
-
@basik2
Dziwię się Giertychowi , że taką miłością zapałał do PO skoro jest adwokatem byłej żony Palikota więc powinien wiedzieć o tej partii dużo,a nawet jeszcze więcej.
Dziwię się Giertychowi , że jako adwokat Sumlińskiego nie poznał tej partii od najgorszej strony.
Dziwię się i szkoda ,że dziennikarka nie zadała takich pytań, bo jedna Katarzyna Hall to głupia wymówka
-
@eppo
Nie obrażaj Gospodarza bloga. Jeśli chcesz się pomądrzyć, to u samej góry masz cytaty z wypowiedzi Jarosława Kaczyńskiego. Udziel zatem uzasadnionej odpowiedzi na pytania:
1. Z którego zdania wysłowionego przez Jarosława Kaczyńskiego wynika, że zbiera haki na Radosława Sikorskiego?
2. Z którego zdania wysłowionego przez Jarosława Kaczyńskiego wynika, że wykorzysta rzeczone haki przeciwko Radosławowi Sikorskiemu w kampanii wyborczej?
Masz teraz szansę. Jeśli nie zamierzasz rzeczowo dyskutować - spadaj na Onet.
-
Panie Lukaszu...
Co to moga byc za zastrzezenia, pewnie podobne do afery hazardowej - wiec minister Sikorski jest spokojny i "sie nie boi". Bo co dla polowy Polski jest afera, dla PO jest normalka. Pozdrawiam i ciesze sie, ze dolaczyl Pan do widzacych.
-
Panie Łukaszu są te metody !
Które wykładają dziennikarzom - młodym.
Jak zrobić sprawę nadmuchać balon.
Pan się dał złapać i cały SALON.
Sztuka krętactwa to rzecz niełatwa,
manipulacja czy podkręcanie,
czy to ratunku dla Radka - tratwa,
czy bełt dla mózgów. Szanowny Panie.
-
@Free Your Mind
i radio Erewań......
:)
-
Witam Panie Łukaszu,
już kilka razy zbierałem się żeby to Panu napisać ale dzisiaj wreszcie postanowiłem dokonać wpisu. Pamiętam, że kilka lat temu Pana tekstu budziły mój wewnętrzny sprzeciw, uważałem Pana za bezrefleksyjnego pracownika mediów ( dawałem zresztą temu wyraz na Pana blogu). Jednak od dłuższego czasu z narastającą sympatią i przyjemnością czytam Pana teksty i słucham Pana wypowiedzi w mediach elektronicznych. Pozdrawiam
ps po jaką cholerę do bólu salonowy stankiewicz bierze udział w Antysalonie Ziemkiewicza?
-
Była Pytia Delficka
Dziś mamy Jarosława.
Było wróżenie z trzewi baranka
Dziś ...
-
Urszula Domyslna
Pozostaje mi się tylko zgodzić z Panią.
Pozdrawiam równie Serdecznie
-
@PHK1
PHK1
Ja się nie dziwuję, jako adwokat ma większą kasę niż poseł czy też pseudo minister:)
gada bez sensu, a że broni byłą żonę Palikota? No cóż, mamy ponoć demokrację
kasa na dzieciaki w dobrych szkołach jest wskazana i mile widziana
jako adwokat Sulmińskiego, mało zarobił,
ot i wszystko
"Dziwię się i szkoda ,że dziennikarka nie zadała takich pytań, bo jedna Katarzyna Hall to głupia wymówka"
czyli w Rzepa również zatrudnia niekompetentnych dziennikarzy? Jakaś nowość w Salonie:)
pozdrawiam
basia
-
@RadioBotswana
Muszę powiedzieć, że mi głośniki wpadły w rezonans :)
Pozdrawiam,
-
@RadioBotswana
chyba "zajec", kolego. Ojczystego języka nie pamiętacie.
-
@Arek Balwierz - Jospin
to trza ściszyć, a nie słuchać tak, żeby sąsiadom szyby się trzęsły.
-
@Lchlip
W przeszłości zasłużył Pan, Pani, towarzysz (niepotrzebne skreślić) na opinię kompletnie nieobiektywnego, ale zawsze z sercem po lewej, właściwej ( NIEPOTRZEBNE SKREŚLIĆ) stronie.
-
A jeśli dziennikarze Newsweeka chcieli upiec dwa gołąbki na jednym ogniu
to chyba im się to powoli udaje.
Pierwszy gołąbek to dołożyć Kaczyńskim - udało się,
ale chyba jest i drugi gołąbek - osłabić Sikorskiego na rzecz Komorowskiego. Sikorski,co rusz tłumaczy się w telewizji z rozmowy z Prezydentem i kręci w kwestii owych tajnych informacji.Czyli jest coś na rzeczy i wyborcy PO mają sygnał: Komorowski będzie lepszy.
-
Co to jest "hak"?
Słowo to weszło do obiegu i ma zabarwienie pejoratywne.
A oznacza po prostu informacje o człowieku pretendującym do wysokiego stanowiska, które ten chciałby przed opinią publiczną ukryć. Naganna jest, jak sądzę, chęć oszukania opinii publicznej, niż jej poinformowanie. A słowem "haki" szermują właśnie ci, którzy upowszechnienia wiedzy o sobie boją się.
-
na początku byłem zły na Kaczyńskiego
że znowu się dał podpuścić.
Teraz już nie mam wątpliwości, że to był pretekst "salonowych" mediów do ataku na PIS, a szerzej na Lecha Kaczyńskiego, który udanie zaczynał odbudowywać wizerunek umiarkowanego polityka...
Wykorzystanie pretekstu służy wyłąćznie odbudowywaniu mobilki antypisowców (znowu grozi nam klimat IV RP, zawzięci Kaczyńsy itp.)
Czy Polacy to znów kupią ? Przecież wszystki "zbrodnie" PIS zostały już poumarzane. Ale to nic dalej haki.
Najśmiszniejsze jest, że gdy Palikot insynuował, ze prezydent jest chory i alkoholikiem :autorytety" dowodziły : ja chciałbym wiedzieć jak jest naprawdę, coś zabolało, ze takie oburzenie, niech odpowie itp.
-
hak, nie hak...
Hak, albo nie hak - oto jest pytanie. Dokładnie takie jak w przypadku "konserwatora powierzchni płaskich" - niby sprzątaczka - a jakże inaczej brzmi ... Więcej analiz dogłębnych i owocnych Szanownemu Panu Redaktorowi życzę...
Pozdrawiam
-
Pan nie wymienia nazwisk "wielkich publicystów"
bo ci wielcy w grobie się przewracają jak te nazwiska słyszą.Przygotowali atak na Kaczorów i im wszystko jedno co powie.A jak nie powie to będzie Jeszce gorzej bo chciał powiedzieć albo miał powiedzieć.Najgorszy jest ten stary co za Gierkiem papier toaletowy nosił.Ten model to już przebija Żakowskiego.
-
do wszystkich
nowy news w ukochanej Rzeczpospolitej
przykrycie poprzedniego faux pas,
przypominam niestosowny wywiad z Giertychem
http://www.rp.pl/artykul/2,434353_Co_politycy_PO_zataili_w_zeznaniach_.html
refleks mają dziennikarze w opiniotwórczej gazeci:)
pozdrawiam
-
Aneta Krawczyk, Chlebowski, Drzewiecki, Schetyna. Sądy, prokuratura.
Gdy znajdę więcej czasu, postaram się napisać co nieco na temat tej postkomuszej mafii sądowniczej w kontekście Anety Krawczyk, Chlebowskiego, Drzewieckiego, Schetyny itd.
Bo we łbie nie mieści się, by na podstawie tylko pomówień osoby absolutnie niewiarygodnej, przy całkowitym braku dowodów, skazano dwóch ludzi na wieloletnie kary więzienia, gdy tymczasem tacy ludzie jak Chlebowski, Drzewiecki czy Schetyna łażą sobie wolno w glorii niewiniątek. Do tego uważa się powszechnie, że afery hazardowej nie było.
W Seksaferze wystarczyły tylko pomówienia zwykłej zdziry by załatwić ludzi. Proszę teraz porównać te niepoparte dowodami zeznania (nie mówiąc już o nagraniach) A.Krawczyk z dowodami jakie są w posiadaniu Komisji Hazardowej i prokuratury. I w tym kontekście, pomimo tak skrajnie niekorzystnej sytuacji dla aferałów z PO w stosunku do zarzutów w Seksaferze, wszyscy są przekonani, że tym chachmętom włos z głowy nie spadnie. I faktycznie nie spadnie.
Oto sprawiedliwość w ponoć demokratycznym państwie. Nierozliczona postkomusza mafia prokuratorsko-sędziowska swoich będzie bronić zawsze, zaś niszczyć niewygodnych. Nierozliczenie komuchów to największe nieszczęście jakie spotkało Polskę.
http://www.kontrowersje.net/blog/Essalam
-
@basik2
Ciekawe podejście. Co się Panu nie zgadza z tezą ("Rz" jako gazeta "pisowska") to faux pas. Wywiad z Giertychem - niewygodny. Tak niby przypadkiem się to wszystko w "Rzepie" znalazło. Tego, że "Rz" może po prostu informować o sprawach wygodnych dla opozycji lub niewygodnych jako gazeta niezależna Pan nie uwzględnia?
Był już taki jeden filozof, który powiedział, że jak mu fakty nie pasują do tezy, to tym gorzej dla faktów.
-
Ł.W.
Panie redaktorze Ł.W.
Nie, nie kojarzy mi się Rz.jako gazeta pisowska,
zresztą chyba taka opinia nie była w żadnym
w moim wpisie
jestem obiektywna i "obok" nawalanki tu na Salonie, czytuję Rz, jak również GW.
przepraszam,
uważam, że żyjemy w wolnym kraju i każde media są wolne
w tym Rzeczpospolita jak i pozostałe,
już boje się wymieniać aby nie wywołać niepotrzebnych błyskawic na tym portalu
ależ oczywiście Rzepa, ma prawo, wręcz obowiązek informować o wszystkim
tak jak i pozostałe media a tym samym dziennikarze
z tym filozofem i faktami...przepraszam panie redaktorze, ale już to słyszałam
szanuję Pana opinię, czytuję publikację, słucham w "reżimowych" mediach
pozdrawiam
a tak na marginesie jestem Panią
mam na imię Basia, niestety Nicki były zajęte, zmuszona byłam na basik
-
@basik2
Może Panią źle zrozumiałem. Jeśli tak, to przepraszam.
-
@Ł.W.
nie ma sprawy,
przeprosiny przyjęte,
nadal będą "obserwować" Pana
nie będę komentować, bo nie chcę być ukamienowana żywcem:)
-
znaczenie slow i zwrotow
wiem ale nie powiem bo tajemnica i to panstwowa, a w kampani bedzie smiesznie - czyli (w domysle) mam haki
podobnie oni stoja tam gdzie zomo - czyli (w domysle) oni to spadkobiercy zomo
Czy jak Pan pisze - prezes Pis polecial to znaczy, ze prezes jest ptakiem albo samolotem albo latawcem, czy ze przesadzil?
-
znaczenie slow
wiem ale nie powiem bo tajemnica i to panstwowa, a w kampani bedzie smiesznie - czyli (w domysle) mam haki
podobnie oni stoja tam gdzie zomo - czyli (w domysle) oni to spadkobiercy zomo
Czy jak Pan pisze: "prezes Pis polecial" to znaczy, ze prezes fruwa, jest ptakiem albo samolotem albo latawcem, czy ze przesadzil?
-
@Łukasz Warzecha
Zwyczajna, ordynarna propaganda.
Negatywnym przekazem objęci są nie tylko Kaczyńscy i PiS, ale np. USA. Dwa świerze przykłady:
notatka PAP:
Główny organizator zamachu 11 września 2001 roku Chalid Szejk Mohammed zostanie osądzony i skazany, a następnie zapewne stracony - oświadczył w niedzielę rzecznik Białego Domu Robert Gibbs.
tytuł:
Stany Zjednoczone zabiją organizatora 9/11
notatka PAP
W wyniku silnego wybuchu gazu w elektrowni w amerykańskiej miejscowości Middletown w stanie Connecticut zginęło co najmniej pięć osób - powiedział agencji AFP rzecznik miejscowego szpitala, rannych może być około dwunastu.
tytuł:
Wybuch w elektrowni w USA - dziesiątki zabitych i rannych
Pozytywny przekaz obejmuje nie tylko Tuska i PO, ale cały rząd:
notatka PAP:
Po Niemczech i Holandii także władze Francji i Hiszpanii szukają nabywców niewykorzystanych szczepionek. Takie samo posunięcie rozważają Włosi i Brytyjczycy. Polskie Ministerstwo Zdrowia nie jest zainteresowane zakupem.[...]
Jak dowiedział się "Dziennik Gazeta Prawna", resort nie prowadzi już negocjacji z koncernami farmaceutycznymi w sprawie szczepionek.
tytuł:
Szczepionki gorsze niż grypa
Trzeba więcej? Prawie codziennie można znaleźć takie cuchnące wrzutki i nie warto tego perfumować
Pozdrowienia.
-
@KaNo
-
Po co w ogóle mówić o czymś czego nie można ujawnić?
Pan prezydent się kompromituje. Albo powinien powiedzieć wszystko otwarcie, albo milczeć. W obecnej sytuacji jego gadania nie można zweryfikować i jest to tylko gadanie wyborcze, a nie dbałość o in teres państwa.
-
--> Ł.Warzecha: służ Pan Partii dalej
ale wczesniej moze przeczytać choćby S.Bratkowskiego:
http://alfaomega.webnode.com/products/stefan-bratkowski-ostrzegam-ot-tyle-/
-
> Aradan 311057
"Pan prezydent się kompromituje"
No patrz Pan. A ja myślałem, że rozmowa cały czas dotyczy Donalda Tuska. To on miałby przecież namaścić Sikorskiego (gdyby co;-)) i z czasem mielibyśmy kisiel. Ale kto by tam Panie tych Kaczorów rozróżnił.
-
Niemiecka gazeta robi J.Kaczyńskiemu atmosferę i tyły w skali ogólnopolskiej,
a to jest karalne.
Co na to prawo i instytucje prawne w Polsce ???
-
> Viteq
Rzeczywiście, p. Bratkowski jest na najlepszej drodze do osiągnięcia umysłowego delirium. Podobny przypadek do Kuczyńskiego. Nienawiść i strach odbiera zmysły. W sumie szkoda, bo to w końcu ludzie.
-
@Sir Winston drogi Bronisław II tylko kontroluje w mediach częstość
pojawiania się słowa haki. Tak samo z siebie to dziennikarzom raczej nie wychodzi w ogólnopolskich artykułach na zamówienie właściwych środowisk :)
'Swoją drogą, ciekawe że Drogi Bronisław II. tak cicho siedi, w końcu przecież jest kandydatem.'
Pozdrawiam.
Wychodzi na to, że tym środowiskom jest obojętne czy Bronisław czy Sikorski....
-
To samo robia zawsze z Macierewiczem
Cokolwiek gdziekolwiek powie jest opisywane jako seans nienawisci, dopiero trzeba siegac do zrodel zeby dowiedziec sie o co chodzilo.
-
Przybliżenie
To b. pozytywne, że Ł.W. przybliża się do prawdy, zauważając manipulację. Prawdą jest, że media polskojęzyczne manipulują,starając się w negatywnym świetle przedstawiać wszystko co jest związane z opcją patriotyczno-konserwatywną, a trzymając parasol ochronny nad wszystkimi szkodliwymi działaniami tuskowego gabinetu i samego Tuska. Niestety w takiej medialnej sytuacji, szanse przebicia sie do świadomości społeczeństwa o tym jak niszczona jest gospodarka i wiele dzidzin życia, są niewielkie. Nadzieja w takich dziennikarzach jak P.ŁUKASZ WARZECHA.
-
??
nie bardzo wiem o co panu chodzi przecież całe to wasze dziennikarstwo/zwłaszcza "polityczne"/ polega na "przeinaczaniu" .
dobrej zabawy
pozdrawiam
-
> KaNo, Ł. Warzecha
Następny przykład prymitywnej, bezczelnej manipulacji. Rzeczpospolita podając za "map", "pap" i "tvn24" informację,iż Tusk ogłosi prawybory w P0 podaje:
"Premier zaznaczył także, że w 2007 roku nie dostał od Lecha Kaczyńskiego żadnych informacji na temat Radosława Sikorskiego. W ten sposób odniósł się do wywiadu opublikowanego w "Newsweeku", w którym obecny prezydent mówił o "hakach" na szefa MSZ."
I już mamy drugiego Kaczyńskiego w worku. I haki się znowu odgrzało. Łajzy!
-
Redaktor Warzecha
Kaczyński nie ma adwokata ? Dlaczego Pan wiecznie tłumaczy każde wystąpienie prezesa ( "Fakty", "Loża Prasowa").Mówi po polsku i tłumacz jest niepotrzebny. Co drugi etat,ile płacą.A co to jest,jak nie haki na przeciwników. Pan Jarosław Hakowy nie potrafi inaczej istnieć, taką politykę uprawia. Przecież to nie pierwszy raz ( wiem ale nie powiem ). Pan udaje czy nie rozumie co jest grane.W tym miejscu powinnam powiedzieć to bardziej dosadnie,może wówczas,Pan WIELKI komentator zejdzie na ziemią i przestanie traktować nas jak debili.
-
@babina1930
A ja myślałem Babino, że PO debiucie u europosła Ryszarda Czarneckiego dasz pokój.
-
@biedronka
http://www.nurniflowenola.com/?p=1032#more-1032 Biedronka może nie na temat, ale o Wielkości.
Pytanie zasadnicze , czy warto być uprzejmym? Pozdrawiam.
-
@Kisiel
Wyraża pan zdziwienie, jak wytrawny polityk opozycji mógł sobie pozwolić na sformułowanie "byłoby bardzo zabawne". Konstatuje pan na dodatek, że zwrot ten jest niedopuszczalny, bo tak myśleć nie wolno.
Czy rzeczywiście dla JK sytuacja opisana nie może być nazwana inaczej jak zabawną?
Kto ma rozstrzygnąć, czy ocena polityczna postawy Sikorskiego dyskwalifikuje go z jakichś funkcji w sytuacji, gdy Prezydent twierdzi, ze tak a Premier, że nie?
Społeczeństwo?
W sytuacji, gdy wiedza o szczegółach zamknięta jest (być musi) w sejfach z tajemnicą państwową.
Tak, sytuacja jest zabawna dla Kaczyńskiego.
Tusk bowiem zapytany przez dociekliwego dziennikarza, co powiedział Prezydent by odwieść go od powołania Sikorskiego, musiałby wybierać pomiędzy powołaniem się na tajemnicę państwową, a ujawnieniem mało istotnej dla interesów państwa informacji.
Którą do tej pory nie ujawnił, ze względu na ...ważny interes państwa, objęty tajemnicą państwową.
Nie zabawne?
-
Panie Łukaszu a jak to było w przypadku wyautowania Cimoszewicza?
Chodzi o poprzednie wybory prezydenckie i "papiery" jakimi potrząsał poseł Miodowicz w głównych wydaniach serwisów. Czy to był Obywatelski hak i dlaczego media rzuciły się wtedy na Cimoszewicza a nie na hakmana?
Piszę w lubczasopismach
-
23.05.2012 01:22
-
14.05.2012 13:57
-
13.05.2012 23:08
-
13.05.2012 23:08
Ostatnie notki
-
Mój apel do posła Niesiołowskiego
Panie pośle Niesiołowski Ogromnie mnie Pan zawiódł i rozczarował. Pańska postawa jest dla mnie...
13.05.2012 21:11 165 -
Pomyśl samodzielnie, pomyśl spokojnie
Zaraz po 10 kwietnia 2010 roku dotarły do mnie trzy rzeczy. Pierwsza – że katastrofa będzie dzielić historię...
10.04.2012 11:49 359 -
Policjo, na mnie już nie licz
Dwie historie z ostatnich dni. Historia pierwsza. Celebrytka i serialowa aktoreczka wraz z dziennikarzem TVN Turbo...
21.03.2012 17:07 253
Moje ostatnie komentarze
-
Hm, gloryfikowałem Stefana kiedykolwiek? Może Pani przypomnieć, gdzie i jak?H
13.05.2012 23:49
-
Tu się z Panem kompletnie nie zgodzę. Ludzkie losy chodzą różnymi drogami. Można na dobrą...
13.05.2012 23:44
-
To Pan jest nie na bieżąco. Nie wpadła Panu w ręce najnowsza książka Wierzbickiego "Ta...
13.05.2012 22:11
-
http://www.youtube.com/watch?v=xpYjVEyhyjA&feature=youtube_gdata_player Tu ma Pan oryginał....
10.04.2012 19:29
-
Wziął Pan wypowiedź Kopaczowej ze stenogramu. Stenogram został zmieniony w stosunku do...
10.04.2012 19:24
Najpopularniejsze notki
-
Pomyśl samodzielnie, pomyśl spokojnie
komentarze: 359
-
Policjo, na mnie już nie licz
komentarze: 253
-
Mój apel do posła Niesiołowskiego
komentarze: 165
-
Cztery wątki katastrofy
komentarze: 138
-
Kto ma problem z rozumieniem demokracji?
komentarze: 46
Aktywne dyskusje
-
Mój apel do posła Niesiołowskiego
komentarze: 165ostatnio: MARKOWA
-
Pomyśl samodzielnie, pomyśl spokojnie
komentarze: 359ostatnio: BAZYL
-
Jak zachwyca, skoro nie zachwyca?
komentarze: 290ostatnio: ZDZISLAWA
-
Policjo, na mnie już nie licz
komentarze: 253ostatnio: WIKAT
-
Kto ma problem z rozumieniem demokracji?
komentarze: 46ostatnio: LUCF
Moje tagi
Ulubione blogi i lubczasopisma
- Antoni Dudek 109 652
- Fakt - Opinie 189 58
- Free Your Mind 1435 61474
- Grim Sfirkow 453 6680
- Jacek Korabita Kowalski 356 642
- kataryna 334 4816
- Kot z Cheshire 190 1893
- Marek Magierowski 15 0
- Miroslaw Barszcz 0 35
- Tomasz P. Terlikowski 458 1468





