Dlaczego nie przeszukano mieszkania Rosoła?
Komentarz został zapisany. Będzie widoczny w ciągu kilku minut.
Wystąpił błąd, komentarz nie został zapisany. Spróbuj ponownie później.
komentarze do wpisu » Dlaczego nie przeszukano mieszkania Rosoła?
-
".. ale skąd służba wie, że jegomość nie schował sobie pod biurkiem akurat
akurat tego laptopa, na którym pisał propozycje zmian w ustawie?"
2010-02-04 20:11
No co pan? On jest godzien zaufania, przeciez jest z PO.
-
dobre sobie
ale widomo przeciez, ze Rosolowi wlos z glowy nie spadnie, tak jak nie spadnie glownemu ksiegowemu Drzewieckiemu, z przyczyn ktore sa oczywiste, no ale Rosol dostal sygnal..chlpie uwazaj bo jakby co...
2010-02-04 20:16
-
Panie Łukaszu!
Krótko!
2010-02-04 20:17
Gratuluję udanego udziału w poniedziałkowej dyskusji po filmie i życzę szybkiego powrotu do zdrowia!
pozdrawiam
-
widocznie mu dobrze z oczu patrzy:-)
a poza tym po paru miesiącach sobie przypomnieli.
2010-02-04 20:18
-
Nie
"przynosi ochoczo", tylko ma już przygotowane. Prorok i tyle.
2010-02-04 20:19
-
@ autorze
ale czy oni mają prywatne laptopy ?
2010-02-04 20:24
chyba nie ?
tylko mają urzędowe.
ps.kilka lat temu dużo szumu było za używanie rządowego laptopa na wakacjach przez rodzinę więc oni prywatnych chyba nie kupują
Pozdrawiam
-
Grzeczne CBA.
To znaczy, że CBA najzwyczajniej odstąpiło od wyznaczonego zadania. Czy dowódca grupy nie "beknie" za ten błąd?
2010-02-04 20:25
Ale chyba nie, bo przecież powszechnie wiadomo, że każdy obywatel ma jeden komputer, jednego laptopa itd. Po co komu więcej?
-
Bp to jest dobre CBA ...
... a nie oprawcy Kamińskiego
2010-02-04 20:30
;)
-
To ja warchoł i wichrzyciel polski, element antysocjalistyczny
Rosół mozna było dogotować, ale wtedy sitwa pukneła by sobie w łeb.Dzięki za uczciwą postawe po filmie, gdzie postawił sie Pan tym psiajuchom nieuczciwym.Jak mu Pan zasypał o antysemityzmie to Mazowiecki tylko sapał.
2010-02-04 20:30
-
Bo nie chodziło o to, żeby coś znaleźć
Tylko o to, żeby pokazać, że się szuka.
2010-02-04 20:30
-
@ autor
Nikogo to już nie bulwersuje. Ot Rosół z Wojtunikiem uzgodnili co i jak. Taki nowy "świecki" obyczaj :)
2010-02-04 20:34
-
ŁW
Potulny Rosół, jaki uczciwy! Jakoś ws. Piskorskiego brygady Wojtunika nie były takie miłe, dziwne...
2010-02-04 20:34
-
@Łukasz Warzecha
Na moje oko to jest fragment większej gry. Być może idzie tutaj o stworzenie wrażenia, że Marcin Rosół jest osobą będącą w kręgu podejrzeń, a w takiej sytuacji przewodniczący Sekuła pouczy go, że nie ma obowiązku odpowiedzi na poszczególne pytania - gdyby miał zaszkodzić sobie.
2010-02-04 20:38
To może być przygotowanie do czegoś w stylu przesłuchania Lwa Rywina. Wszelkie podejrzenia zostaną skanalizowane w kierunku pana Rosoła, wszyscy naostrzą sobie ząbki na dzień przesłuchania, a tu będzie wielkie nic.
Po jakimś czasie, gdy komisja zakończy pracę, postępowanie w sprawie związanej z panem Rosołem umorzy się, małej części opinii publicznej (tej dociekliwej) przy pomocy usłużnych dziennikarzy wciśnie się jakiś kit i będzie po sprawie.
-
Ales Pan naiwny,az ho,ho,ho
na jakiej, u diabła, zasadzie CBA odstąpiło od przeszukania mieszkania pana Rosoła, dając mu wiarę, że wydał im faktycznie cały sprzęt, jaki jest w jego posiadaniu?
2010-02-04 20:38
Na takiej samej zasadzie,jak od lat funkcjonuje pewien system,ktory nazywa sie,wedlug mnie:
Czytaj gazety,uzywaj internetu,ale swoje wlasne zdanie(jesli nie jest wulgarne!!)wsadz sobie w dupe..
I racja..silniejszy ma racje..ale po ciosie..
to juz sie nikt nie podniesie na stojaco,czy na kleczkach bedzie negocjowal??
-
A pamiętacie przeszukania u Sumlińskiego?
No ale lokaja Rysia nie będą przecież traktować jak jakiegoś niepokornego dziennikarza.
2010-02-04 20:42
-
AUTOR
Nie wydaje się, by w działaniach CBA, na które Pan zwraca uwagę było cokolwiek nadzwyczajnego.
2010-02-04 20:43
Tryb odstąpienia od przeszukania regulują przepisy kodeksu postępowania karnego i jeśli w postanowieniu o przeszukaniu były wyszczególnione przedmioty podlegające zatrzymaniu, CBA - po wydaniu tych przedmiotów, mogło odstąpić od przeszukania.
Art. 217. § 2. Osobę mającą rzecz podlegającą wydaniu wzywa się do wydania jej dobrowolnie.
§ 5. W razie odmowy dobrowolnego wydania rzeczy można przeprowadzić jej odebranie
Art. 224. § 1. Osobę, u której ma nastąpić przeszukanie, należy przed rozpoczęciem czynności zawiadomić o jej celu i wezwać do wydania poszukiwanych przedmiotów.
Art. 227. Przeszukanie lub zatrzymanie rzeczy powinno być dokonane zgodnie z celem tej czynności, z zachowaniem umiaru i poszanowania godności osób, których ta czynność dotyczy, oraz bez wyrządzania niepotrzebnych szkód i dolegliwości.
-
Ł.W.
"na jakiej, u diabła, zasadzie CBA odstąpiło od przeszukania mieszkania pana Rosoła, dając mu wiarę, że wydał im faktycznie cały sprzęt, jaki jest w jego posiadaniu?"
2010-02-04 20:48
Tego, szanowny Panie, nigdy Pan nie zrozumie. Nie zrozumie Pan, bo nie jest pan w stanie przyjąć, że ktoś wezwany (legalnie) do wydania okreslonych materiałow może je po prostu wydać i na ewentualne pytanie typu to juz wszystko z tego czego od Pana żądamy? - odpowiedziec zgodnie z prawdą: tak!
Dlatego przegraliscie bój IV RP i zawsze go przegracie. Bo olbrzymia większośc Polaków jest zdecydowanie za Rzeczpospolitą BEZ NUMERÓW. Ale, jak zaznaczyłem: Pan i Panu podobni nigdy tego nie pojmiecie...
-
@kataryna
"pokazać że się szuka"
2010-02-04 20:49
Pokazać że "oczyszczamy się", podnosimy standardy, a teraz poszukamy u Gosiewskiego.
Mieszkanie Rosoła, szósta rano, CBA!
"no ale Rosol dostal sygnal..chlopie uwazaj bo jakby co"
To też, jeszcze go nie przesłuchiwali, będzie pamiętał kto mu chleb daje, a komisji będzie mógł się wykręcać że nie pamięta bo miał wszystko na zarekwirowanym laptopie...
-
@obarex
Pan tu przywędrował z jakiegoś kabaretu?
2010-02-04 20:52
-
@Aleksander Ścios
Panie Aleksandrze, lubię Pańskie wpisy, ale proszę, niech się Pan nie wypowiada w sprawach, o których nie ma Pan zielonego pojęcia. Przepisy przytoczone przez Pana mogą mieć zastosowanie wyłącznie w sytuacji, kiedy rzecz opisana w postanowieniu o przeprowadzeniu takich czynności, będzie zindywidualizowana i opisana w sposób, pozwalający na jej jednoznaczną identyfikację. Innymi słowy, gdyby CBA o trzymało polecenie zatrzymania np. samochodu marki Ford "Focus" o nr rej. takimtoatakim, posiadającym numer nadwozia taitoataki, a Rosół by go wydał, to wtedy, jak najbardziej ma Pan rację. Ale jeśli w postanowieniu było napisane, aby zatrzymac komputery, CD-ki, dyski, pendrive'y, inne nośniki etc etc, to ich się nie da zindywidualizować. Co więc w sytuacji, kiedy Rosół wszystkich nie wydał? Widzi Pan różnicę?
2010-02-04 20:53
Warzecha ma całkowitą rację. Nie mieli prawa odstępować od przeszukania.
-
Aleksander Scios
wszystko ladnie i pieknie, ale jak sie porowna przeszuania u Piskorskiego, czy u Sumlinskiego i Pietrzaka to juz zdaje sie te przepisy nie obowiazywaly, tylko bobrowano dalej
2010-02-04 20:55
-
@Aleksander Ścios
Znam te przepisy. Tyle że to kwestia interpretacji. Można by było uznać, że CBA postąpiło zgodnie z nimi, gdyby w nakazie były podane dokładne dane sprzętu: numery komputerów, numery pendrive'ów (o ile takie są). Ale chyba jednak tak nie było. Jakie podstawy ma służba, żeby uznać, że dostała już wszystko?
2010-02-04 20:55
-
@ŁW
"na jakiej, u diabła, zasadzie CBA odstąpiło od przeszukania mieszkania pana Rosoła, dając mu wiarę, że wydał im faktycznie cały sprzęt, jaki jest w jego posiadaniu"
2010-02-04 20:55
Ano na tej samej zasadzie, co pan premier dymisjonując Kamińskiego odstąpił od czekania 14 dni na odpowiedź Prezydenta. Prezydent się wypowiedział w telewizji, a Pan Rosół się wypowiedział, że oddał wszystko dobrowolnie.
Bo Panie Redaktorze, CBA Nova wierzy obywatelom na słowo, tak jak premier wierzy swoim współpracownikom i prezydentowi:-)
Życzę rychłego powrotu do zdrowia!!!!
Pozdrawiam
-
Szanowny autorze
wydal sam i odstąpiono od przeszukania.W domu została broń i materiały wybuchowe.można pęc......
2010-02-04 21:00
-
@Łukasz Warzecha
Może Pan sobie BARDZO łatwo sprawdzic skąd przywędrowałem. Nigdy tego nie ukrywałem...
2010-02-04 21:01
I miałem to szczęscie, że wiele lat mieszkałem w miejscach prawo wykonuje sie tak jak ja to opisałem, a nie tak jak się Panu wydaje, że się powinno...
Kłaniam się.
-
@Aleksander Ścios
Prawo skrojone na POtrzeby komornika? Elastyczność POlskiego prawa POwala.
2010-02-04 21:03
-
@obarex
Tak tylko pytam, bo treść Pańskiego komentarza jest tak absurdalna i tak oderwana od rzeczywistości, że bylem przekonany, iż Pan z kabaretu.
2010-02-04 21:05
-
> Panie Lukaszu, Polska pod rzadami PO to bardzo dziwny kraj,w ktorym...
prokuratura, CBS, ABW i CBA robia wszystko nie po to, aby wykryc i rozwiklac do konca afere hazartowa, lecz aby ja...ZATUSZOWAC.
2010-02-04 21:07
Pozdrawiam
-
@Łukasz Warzecha
sprawa faktycznie jest dziwna. Najpierw nalot, potem się okazuje, że nie nalot tylko gospodarska wizyta :)
2010-02-04 21:07
Niech Pan wraca do zdrowia,
pozdr
-
Heliogabal
To dobra zasada, by nie wypowiadać się na temat, o którym niewiele można powiedzieć. Równie dobra jak ta, by krytyczne uwagi opierać na faktach.
2010-02-04 21:08
Zwrócę zatem Panu uwagę, że w moim komentarzu wyraźnie napisałem: "jeśli w postanowieniu o przeszukaniu były wyszczególnione przedmioty podlegające zatrzymaniu".
Czy formułując kategoryczne twierdzenie - "Nie mieli prawa odstępować od przeszukania" - ma Pan wiedzę - jakie zapisy znajdowały się w postanowieniu o przeszukaniu?
-
Łukasz Warzecha
Rozumiem to w ten sam sposób, a przepisy zacytowałem, by wskazać na kierunek, w jakim podążą ewentualne wyjaśnienia sytuacji.
2010-02-04 21:12
Wobec dyspozycji wynikających z tych przepisów, trudno (a wręcz niemożliwe) byłoby udowodnienie, że CBA odstąpiło bezpodstawnie od przeszukania.
Tylko tyle.
-
@Ksymenes
Też mam wrażenie, że cała akcja była po to, żeby Rosół mógł odmówić składania zeznań przed komisją.
2010-02-04 21:13
-
FYM
pyszne..i gospodarz zdaje sie byl przygotowany, w przedpokoju wszystko bylo
2010-02-04 21:16
-
@Aleksander Ścios
O to właśnie warto spytać. Ale póki nie mamy odpowiedzi na to pytanie ze strony CBA, możemy się posłużyć poczciwą, dobrą logiką. Czy CBA mogło mieć możliwość wyszczególnić w postanowieniu o przeszukaniu wszystkie urządzenia i nośniki, z których mógł korzystać Rosół? Raczej nie.
2010-02-04 21:17
Chyba że postanowienie wyszczególniało np. tylko służbowy laptop Rosoła. Ale wtedy powstaje pytanie, dlaczego Rosół miałby mieć nadal w domu swój służbowy komputer z czasu pracy dla Drzewieckiego oraz skąd prokuratura miałaby wiedzieć, że w grę może wchodzić tylko ten komputer.
Zgodzi się Pan?
-
Łukasz Warzecha
U Bączka ABW było bardziej skrupulatne i to samo tyczy się Sumlińskiego.
2010-02-04 21:17
Ot standardy.
-
@wawa
niezapowiedziana wizyta po prostu :)
2010-02-04 21:17
-
Bardzo śmieszne te Wasze wpisy
dziwiłbym się gdyby ustawodawca nie wbudował bezpiecznika dla tych "lepszych".
2010-02-04 21:19
Ale naiwność jest wg. mnie czasami oznaką uczciwości, przeto pozdrawiam wszystkich.
A Pan Ścios tym razem nie zinterpretował tego co wkleił.
-
@Łukasz Warzecha,
Pan Aleksander Ścios ma chyba całkowitą rację.
2010-02-04 21:19
Przeszukanie mogło być jawną próbą zastraszenia pana Rosoła. Zamiast telefonu z gabinetu Ministra Sportu z prośbą o zwrot sprzętu firmowego, wydano decyzję o przeszukaniu domu asystenta Mira ze ścisłym oznaczeniem co do przedmiotu poszukiwań.
Przedmioty zostały wydane, CBA grzecznie się pożegnało a pan Rosół już się nie waha co ma powiedzieć podczas przesłuchania. Luzik.
-
Diabeł twki w Rosole
Równie dobrze mogli poprosić, żeby Rosół sam przyniósł sprzęt do CBA,obchodzą się z tym jegomościem nader delikatnie, facet nosił za tuzami z PO teczki, wiele się nauczył i wiele widział, lepiej go nie przyciskać, bo zechce kogoś pociągnąć za sobą - na to wg mnie wygląda
2010-02-04 21:22
Panie Łukaszu niech Pan szybko zdrowieje i pisze,
pozdrawiam
-
@Aleksander Ścios
Panie Aleksandrze, oczywiście, że nie wiem, co było w postanowieniu, bo niby skąd. Ja jedynie, na podstawie wieloletniej praktyki zakładam, co powinno być, żeby było niewadliwe.
2010-02-04 21:25
Chodzi mi w szczególności o zindywidualizowanie przedmiotów, ale o tym już napisałem, a i Autor też Panu odpowiedział, więc nie będę się powtarzał.
Z pozdrowieniami
-
@Aleksander Ścios
Trochę Pan brnie, wierzy Pan w to, że prokuratura znała numery serii wszystkich komputerów, laptopów i pendrajwów aby je móc zidentyfikować i wiedzieć o które chodzi?
2010-02-04 21:25
Gdyby tak było, należało wysłać ciecia z ministerstwa żeby odebrał wypożyczony sprzęt służbowy bo pan R. już tam nie pracuje (jeśli nie pracuje), a nie nazywać tego akcją CBA.
Gdyby to była akcja CBA poszukującego dowodów, nie rekwizytów przedstawienia, to by musiała sprawdzić nowiutki sprzęt czy R. sobie może tam czegoś nie przekopiował.
Całe zresztą to przeszukanie jest farsą w pół roku po wybuchu afery. Facet musiałby być idiotą żeby do tej pory trzymać jakiś trefny towar gdy wokół niego wszystko się pali.
Chodzi wyłącznie o to, żeby robić dym i uzasadniać jakiekolwiek podobne kroki wobec opozycji.
-
@drakmaj
myślę, że Aleksander Ścios nie uwzględnia tu jednego istotnego aspektu sprawy, tj. wykorzystywania instytucji państwowych do działań o charakterze "potiomkinowskim", tj. służącym zamydleniu sprawy.
2010-02-04 21:25
-
Szanowni Panowie
Proszę o mniej naiwności. Czy ktokolwiek z Was sądził, że nowy szef CBA został wyznaczony, aby cokolwiek wyjaśnić?
2010-02-04 21:32
Przecież On został tam postawiony przez Premiera, aby znaleźć „papiery” na Kamińskiego, a nie na swoich. Coś tam trzeba pozorować i mącić, aby w rezultacie wydać oświadczenie, że afery nie ma. Wszystko odbędzie się oczywiście zgodnie z prawem. Nawet „białą księgę” wydadzą, jeśli publika się będzie domagała.
Pozdrawiam.
-
@balzak
to prawda.
2010-02-04 21:36
-
Zadajesz "gupie" pytania
Teraz odnowiona i ukulturniona CBA nie wywarza już spokojnym i uczciwym (bo nie ma jeszcze prawomocnego wyroku) obywatelom drzwi o piątej rano tylko wcześniej informuje o niezapowiedzianej wizycie by w czasie nalotu, ciesząc się jak dziecko lizakiem, odebrać przygotowane dowody rzeczowe.
2010-02-04 21:36
Tego właśnie Donald T. nam obiecał Spokoju, kultury, etc.
PS.
I nie podskakujcie wrogi elemencie bo wam szpital sprywatyzują a nowemu właścicielowi możecie się nie podobać.
Życzenia zdrowia od urozmaicającego sobie dietę antybiotykami.
-
@Łukasz Warzecha
Nie ma Pan racji twierdząc, że przeszukujący mogą ograniczyć się w czynnościach do konkretnych rzeczy.
2010-02-04 21:40
Uprawnione służby (policja, ABW, CBA etc.) dokonując przeszukania mają OBOWIĄZEK sprawdzić wszystkie pomieszczenia pod kątem ewentualnego popełnienia innych przestępstw.
To standardowa procedura. Szukając np. zaginionego laptopa przy okazji trafia się na narkotyki, skradziony rower, poszukiwanego przestępcę itd. Wie o tym każdy, kto zna procedurę karną.
-
Łukasz Warzecha
Odpowiedź ze strony CBA już była: "Funkcjonariusze Centralnego Biura Antykorupcyjnego byli w mieszkaniu tego pana. Przeszukanie nie było potrzebne gdyż mężczyzna wydał nam dobrowolnie pendrive'y i laptopy, które zostały zabezpieczone przez nas do prowadzonej sprawy - powiedział rzecznik Biura".
2010-02-04 21:41
http://www.tvn24.pl/-1,1641525,0,1,nie-przeszukali-mieszkania-rosol-wydal-od-razu,wiadomosc.html
Odpowiedziano zatem tak, jak było do przewidzenia.
Co było w postanowieniu - nie wiemy.
Gdybym szukał tej sprawie niejsności, wskazałbym raczej na wcześniejsze twierdzenie Jacka Dobrzyńskiego, rzecznika CBA jakoby "W mieszkaniu zabezpieczono dokumenty".
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,CBA-w-mieszkaniu-b-szefa-gabinetu-Drzewieckiego,wid,11923410,wiadomosc.html
Ta informacja nie pojawia się już później, a byłaby dowodem, że postanowienie o przeszukaniu dotyczyło również innych przedmiotów, niż laptopy czy komputery.
-
Free Your Mind
Zapewniam Cię, że uwzględniam wiele istotnych aspektów sprawy - w tym, również te, o których się nie mówi.
2010-02-04 21:44
-
@FYM
Obrona przed skutkami afery hazardowej jest procesem, podlega takim samym regułom jak proces produkcji np. samochodu. Aby osiągnąć jak najlepszy efekt końcowy należy zidentyfikować najsłabsze elementy i poddać je "modernizacji" lub zastąpić innymi. Zastąpić pana Rosoła na tym etapie nie można ale zmodernizować jego funkcjonowanie tak.
2010-02-04 21:46
Jego wiedza jest warta miliony. Może w tej chwili pozbawić władzy PO. Wystarczy kilka zdań i cała dotychczasowa obrona może być jeszcze większym przekrętem niż sama afera hazardowa.
-
@Jak u Barei w Misiu
Po nieprzeprowadzonych poszukiwaniach dublera dla prezesa Ochudzkiego Ryszarda.
2010-02-04 21:50
- Widziałeś tego człowieka?
- Nie
-No to prawdę podpisujesz.
A tak na poważnie zupełnie.
Jeżeli odstąpiono od przeszukania, to znaczy że poszukiwane fanty, miały ściśle określoną ilość były dokładnie opisane numerami seryjnymi, więc po ich wydaniu teoretycznie odstąpienie od przeszukania jest możliwe.
BO KPK, odstąpienia jako takiego od przeszukania nie precyzuje.
-
Panie Łukaszu
można tylko zapłakać nad tą "Kloaką".
2010-02-04 21:54
Polecam dyskusję zaraz po filmie "Towarzysz generał" i po "Post scriptum".
http://jtrammer.salon24.pl/154084,film-o-jaruzelskim-jestem-szczesliwy
Polecam też jako dopełnienie obrazu POlski Sobiesiakowej:
http://www.tvp.pl/publicystyka/magazyny-reporterskie/misja-specjalna/wideo/03012010
-
Panie Łukaszu@
Działania pozorowane.
2010-02-04 22:01
Ale zapraszam do siebie...proszę porównać tezy z zeznań pana premiera ze stenogramami ministra Cichockiego....
Pozdrawiam serdecznie
-
Dziś Pan premier się wypowiedział, że CBA pod nowym wodzem
jest świetne i odeszło od podłych metod Kamińskiego.Był to sygnał ! Ja Premier Polskiego Rządu robię co uważam i nie dam krzywdy zrobić swojakom.
2010-02-04 22:08
Pozdrawiam
-
Złapał Pan gangrenę od Żakowskiego i Mazowieckiego...
Zdrowia!
2010-02-04 22:10
-
@autor
Kto wie czy miejscem przekazania laptopa i pendrivow Rosola do CBA nie byl Pedzacy Krolik. Przy okazji mogli zjesc smaczny lunch.
2010-02-04 22:16
-
@kataryna
"Bo nie chodziło o to, żeby coś znaleźć"
2010-02-04 22:24
ŚWETNE!
:)
-
@eppo
to chamska odzywka eppo, wstydź się!
2010-02-04 22:27
-
@Łukasz Warzecha
" na jakiej, u diabła, zasadzie CBA odstąpiło od przeszukania mieszkania pana Rosoła,"
2010-02-04 22:27
Może pan Rosoł nie jest o nic podejrzany, po prostu.
Bo niby o co miałby być?
-
@wszyscy
Bardzo dziękuję za wszystkie życzenia zdrowia. Jest już dużo lepiej, choć z początku sprawa wyglądała poważnie. Ale życzenia też swoje robią - to ma autentyczne psychologiczne znaczenie terapeutyczne.
2010-02-04 22:29
-
@Sławomir Julke
"Złapał Pan gangrenę od Żakowskiego i Mazowieckiego..."
2010-02-04 22:29
Może zadławił się pianą ....
-
@ Autor
Może po prostu boją się pana Rosoła?
2010-02-04 22:46
Jak wicepremier i szef MSWiA ciemnotę wciska, że o aferze dowiedział się z Rzepy, to diabli wiedzą kto jest rozgrywającym.
PS. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę.
-
@Łukasz Warzecha
Notka jest krótka, ale po co dłuższa? To jedno pytanie Pan zadał. Szkoda że tylko Pan.
2010-02-04 22:57
-
dobrze,że żyje ten Rosół :-)
przecież mógł mieć myśli samobójcze
2010-02-04 23:05
-
@taki jeden
To prawie antyteza do wpisu Ksymenesa z 20:38. Niezły rozrzut. Ale przeciwności się przyciągają. Ja w pierwszej chwili myślałem, że Rosół wytoczył w czasie rewizji jakieś działa, pewnie miał stres, i nowe "CBA" a zarazem cała ta sitwa wymiękła. Czas PO-karze.
2010-02-04 23:09
-
z podsłuchów telefon. i internetowych etc. zapewne wiedzieli ...
... co maja pozyskać.
2010-02-04 23:12
Dlaczego zakładać że źle namierzyli ?
-
obarex
"Tego, szanowny Panie, nigdy Pan nie zrozumie. Nie zrozumie Pan, bo nie jest pan w stanie przyjąć, że ktoś wezwany (legalnie) do wydania okreslonych materiałow może je po prostu wydać i na ewentualne pytanie typu to juz wszystko z tego czego od Pana żądamy? - odpowiedziec zgodnie z prawdą: tak!
2010-02-04 23:19
Dlatego przegraliscie bój IV RP i zawsze go przegracie. Bo olbrzymia większośc Polaków jest zdecydowanie za Rzeczpospolitą BEZ NUMERÓW. Ale, jak zaznaczyłem: Pan i Panu podobni nigdy tego nie pojmiecie..."
obarex,ŁW myli się.Nie przyszedłeś z kabaretu.Jesteś po prostu z gruntu fałszywy.Z twojego wpisu wynika, iż jesteś zwolennikiem PO. I pytam się, jak ktoś popierający taką formację może szczerze , w tak górnolotny sposób, z d e c y d o w a n i e, mówić o Rzeczpospolitej BEZ NUMERÓW.
Żałosny jesteś i tylko trochę śmieszny.
-
CBA w czasach milości
Kiedy w środku dnia CBA przyjdzie do gostka, który trzyma w tapczanie walizkę pieniędzy z ostatniej "wziątki", to powinien on w przedpokoju oddać funkcjonariuszom kilka fantów, które przez nieuwagę wyniósł z supermarketu zapominając zapłacić. Zasalutują ku chwale ojczyzny i odejdą. Teraz CBA jest profesjonalne i kocha ludzi.
2010-02-04 23:33
-
@Free Your Mind 21:17
Pytanie - kto i kiedy pomalował trawę przed domem na zielono.
2010-02-04 23:37
:)))))))
Pozdr.
-
@Nicki TM
Ten młody człowiek zdaje się, że ma wiele atutów i może się przed śledźkomisją okazać, że pamięć ma dobrą (lepszą niż Schetyna z Tuskiem razem) i plecy potężne.
2010-02-04 23:44
-
@Autor
Panie Łukaszu, krótka i celna notka, pracowicie i z sukcesem rozwinięta przez komentujących :)
2010-02-04 23:48
Czas pokaże (może :) cui bono?
A korzystając z okazji: Chapeau bas za Pana słowa - po emisji "Towarzysza Generała" w kierunku dwóch wygadanych "niuansiarzy"! Słuchałam ich z zażenowaniem, współczując Red. Ziemkiewiczowi obecności takich "troglodytów".
Pańska celna riposta była jak...walnięcie "z liścia"!
Niech Pan zdrowieje! Dużo sił trzeba!
Pozdrawiam.
-
@Autor
Celne pytanie, jeno publicznie nikt go nie zada - to smutne.
2010-02-04 23:58
Pozdr.
-
"Czy jest u was Osama bin Laden?"
Jeden z kanadyjskich kabaretow politycznych, zmontowal kiedys taka scenke:
2010-02-05 01:46
Afganistan. Zolnierze kanadyjscy szukaja bin Ladena.
- Puk! Puk! - grzecznie, jak to Kanadyjczycy, pukaja do kolejnego domu. Spoza drzwi wylania sie Osama bin Laden.
- Przepraszam, ze przeszkadzam, ale czy moze przebywa tutaj Osama bin Laden? - pyta zolnierz z nieodlaczym u Kanadyjczyka grzecznosciowym usmiechem.
Obama patrzy przez chwile w niebo, przyklada w namysle palec do policzka....
- Nie, Nie ma. - odpowiada po chwili rownie uprzejmie i szybko zamyka drzwi.
- Tutaj go nie ma! - krzyczy zolnierz za siebie i kieruje swe kroki ku nastepnym drzwiom.
............................................
Tak mi sie przypomnialo, po przeczytaniu panskiego tekstu:)
Kaska
-
nie no
Panie zwolenniku wolnosci. Absurd
2010-02-05 03:47
-
@Łukasz Warzecha/ bo to Rosół z Orlików jest
znaczy... "dobro państwowe" takie!
2010-02-05 04:30
Tknąłby Pan kogoś tak dostojnego?
No proszę pomyśleć - jak można?
Tym Rosołem ważni ludzie się żywią, a Pan tak obcesowo...
Pozdrawiam!
ps
na wzmocnienie i "ku zdrowotności" (normalny) rosół jest bardzo dobry
- zdrowia życzę!
-
@Selka
Pańska celna riposta była jak...walnięcie "z liścia"!
2010-02-05 04:55
Która konkretnie?
-
Jaki premier - taki profesjonalizm, Panie Redaktorze!
Red. Warzecha: "na jakiej...zasadzie CBA odstąpiło od przeszukania mieszkania pana Rosoła, dając mu wiarę, że wydał im faktycznie cały sprzęt, jaki jest w jego posiadaniu?"
2010-02-05 08:50
Na zasadzie profesjonalizmu, o którym zapewniał wczoraj pan premier Tusk. Pan premier ma zaufanie do szefa CBA pana Wojtunika i jest przsekonany o jego profesjonalizmie, a Pan nie. Coż, jaki premier - taki profesjonalizm.
Pozdrawiam
-
To są właśnie te niedomówienia i utrudnienia jakie stwarzają organy
powołane do przestrzegania prawa, mające za zadanie utrudnić dochodzenie do prawdy i odszukania czegoś nieprzewidzianego.
2010-02-05 09:24
To celowe działanie rządu, który wszystkie organa Państwa wykorzystuje do zaciemnienia sprawy i uniemożliwienie jej wyjaśnienia.
To jest wielki skandal.
-
Panie Łukaszu z wczorajszych wypowiedzi Maestra wynika wprost
iż pozostawienie Mariusza Kamińskiego na stanowisku szefa CBA było zagrywką czysto taktyczną. PRową w rozumieniu tej bandy rozwalającej kraj.
2010-02-05 09:34
Każdy normalny polityk koordynowałby działanie służb mu podlegających w zadaniach tak istotnych jak walka z przestępczością zorganizowaną. Samobójstwa w więzieniach, Sobiesiak i jego banda, to nie są pojedyncze przypadki łamania prawa. Jeżeli dostał sygnał, że sprawa sięga tak wysoko powinien reagować. To już nie była sprawa CBA ani sprawa polityczna to była sprawa wagi państwowej.
Nadal jest, jeśli ten człowiek i jego otoczenie pozostanie na swoich stanowiskach.
-
Choryś
a do mnie nie zajrzałeś do posta stworzonego
2010-02-06 19:00
specjalnie dla Ciebie.
pozostałe notki »
-
2010-01-29 13:10
Dlaczego i co dalej?
Motywy wczorajszej decyzji Donalda Tuska są złożone, podobnie jak złożone będą powody, dla których PO wyznaczy tego lub innego kandydata w jego miejsce. Przejrzałem pobieżnie Salon24, gdzie zwolennicy premiera, a może raczej przede wszystkim pisofobi, pokpiwają sobie z...
komentarze (104) -
2010-01-21 12:18
Zbychu idzie na chama. Uda się?
Na ogół nie komentuję na bieżąco. Ale w tym wypadku to ja jestem w szoku. Co najmniej takim samym, w jakim był Zbychu, widząc tekst o sobie w „Rzeczpospolitej”. Zbychu przemawia. Linia obrony i ataku zarazem staje się coraz czytelniejsza. Po...
komentarze (113) -
2010-01-21 06:25
Dwa przesłuchania
Oto krótkie podsumowanie najważniejszych moich zdaniem kwestii z ostatnich dwóch przesłuchań przed komisją hazardową. Jednocześnie zapraszam do dodawania swoich uwag i spostrzeżeń. Mariusz Kamiński. Jego zeznania były spójne, ale w części...
komentarze (71)
zgłoś nadużycie
Zgłoszenie zostało zapisane.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.
Dodaj do listy zablokowanych
Czy na pewno chcesz zablokować tego użytkownika?
1. Chamstwo, wulgarność, obrażanie kogokolwiek, w tym gospodarza blogu.
2. Wypowiedzi kompletnie obok tematu.
3. Argumenty ad personam.
4. W szczególności argumenty ad personam, dwołujące się do tytułu, w którym pracuję, "niemieckiego pracodawcy" lub sugerujące, iż za moje opinie jestem wynagradzany przez jakieś wrogie Polsce siły.
5. Kasuję wszystkie, nawet nie podpadające pod powyższe kryteria, wypowiedzi osób, które naraziły się już kilkakrotnie.
moje ostatnie komentarze »
-
Bardzo dziękuję za wszystkie życzenia zdrowia. Jest już dużo lepiej, choć z początku...
2010-02-04 22:29
-
O to właśnie warto spytać. Ale póki nie mamy odpowiedzi na to pytanie ze strony CBA, możemy...
2010-02-04 21:17
-
Tak tylko pytam, bo treść Pańskiego komentarza jest tak absurdalna i tak oderwana od...
2010-02-04 21:05
-
Znam te przepisy. Tyle że to kwestia interpretacji. Można by było uznać, że CBA postąpiło...
2010-02-04 20:55
-
Pan tu przywędrował z jakiegoś kabaretu?
2010-02-04 20:52
ostatnie notki »
-
Dlaczego nie przeszukano mieszkania Rosoła?
2010-02-04 20:06
-
Dlaczego i co dalej?
2010-01-29 13:10
-
Zbychu idzie na chama. Uda się?
2010-01-21 12:18
-
Dwa przesłuchania
2010-01-21 06:25
-
Kalendarium i kilka pytań
2010-01-14 06:17
najpopularniejsze notki »
-
Na czym polega oszustwo Owsiaka
komentarze: 239
-
"Janosikowa" okradła nas wszystkich
komentarze: 165
-
Ojej, pan Owsiak się zirytował
komentarze: 155
-
Czy PO może przegrać przez własną pychę?
komentarze: 119
-
Zbychu idzie na chama. Uda się?
komentarze: 113
aktywne dyskusje »
-
Dlaczego nie przeszukano mieszkania Rosoła?
komentarze: 79ostatnio: Krzysztof Leski
-
"Avatar" - prymitywna agitka Camerona
komentarze: 67ostatnio: nerwica eklezjogenna
-
Dlaczego i co dalej?
komentarze: 104ostatnio: Kazek39
-
Zbychu idzie na chama. Uda się?
komentarze: 113ostatnio: wicenigga
-
Dwa przesłuchania
komentarze: 71ostatnio: xel4
moje tagi »
ulubione blogi »
- Tomasz P. Terlikowski 248 1196
- Free Your Mind 1024 32132
- Fakt - Opinie 186 58
- Antoni Dudek 12 64





komentarze (79) skomentuj